Ik fietste vannacht van wereldstad Goes naar mijn woonplaats 10 km erbuiten. Omdat het weer niet bepaald aangenaam was met wilde windstoten en woeste regenbuien besloot ik om door het `bos` te fietsen zodat ik minder last zou hebben van de eerder genoemde weer elementen.
Als ik het bos binnen rijd zie ik 2 blauwe mannetjes met de bijbehorende mountain bikes waarmee ze normaal de stad onveilig maken op zoek naar onrecht en gespuis. Even verder op rijden ze gelijk op met mij en ik moet stoppen voor een kruisverhoor (wie ik ben, waar ik vandaan kom, waar ik heen ga... en wat ik in hemelsnaam om 2 uur 's nachts in een bos doe). Blijkt de ze op zoek zijn naar iemand die in verwarde toestand zijn huis had verlaten of iets in die richting en als ik een oudere man zag lopen moest ik gelijk 112 bellen.
Toen ik vervolgens mijn weg mocht vervolgen lette ik natuurlijk goed op of er geen ouwe gekken rond renden tussen de bomen, maar helaas ik heb er geen gezien.
Klacht: geen spannend avontuur met ontsnapte gekken maar in plaats daarvan een politie die me bang maakt om niets en een rustige fietstocht naar huis.
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------