Sukkelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef Sweetlady20 het volgende:
Ik bedoelde DE mensen sjonge sjonge ooit van typ foutje gehoord?En ik bepaal altijd nog zelf wanneer en waar ik een uitroepteken plaats enz dus als je niet iets zinnigs kunt antwoorden dan rot je toch lekker op??
Wat een staaltje deductie!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef afcajos het volgende:
Alleen maar huismoeders met vlotte pittige kapsels waarvan de man alcoholist is kijken daarnaar.
Eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef signom het volgende:
Ik vind dit serieus nog erger dan alle belspelletjes bij elkaar!
En wie ben jij om te bepalen of een antwoord zinnig is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef Sweetlady20 het volgende:
Ik bedoelde DE mensen sjonge sjonge ooit van typ foutje gehoord?En ik bepaal altijd nog zelf wanneer en waar ik een uitroepteken plaats enz dus als je niet iets zinnigs kunt antwoorden dan rot je toch lekker op??
Ik vond het wél zinnig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef Sweetlady20 het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:37 schreef KhaZ het volgende:
Beter plaats je een foto van je tieten, anders sterft dit topic een eenzame dood.
Na-aperquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:50 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ik vond het wél zinnig.![]()
[..]
Wat hij zegt. [ afbeelding ]
Het topicquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Sweetlady20 het volgende:
De sfeer verpesten in een topic begint bij de mensen die niet serieus kunnen antwoorden. En in plaats daarvan de persoon die de topic begint gaan zitten afkraken.
Ik vind m ruig, zie het als een complimentquote:
Nou nog een manier verzinnen dat ie automatisch onder al mn posts verschijnt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ik vind m ruig, zie het als een compliment [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedzo, een spatie na je zin. Zie je nou wel dat onze opbouwende kritiek vruchten afwerpt? Ons de mond willen snoeren is hetzelfde als een vijver aanleggen en er dan zelf in vallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Sweetlady20 het volgende:
De sfeer verpesten in een topic begint bij de mensen die niet serieus kunnen antwoorden. En in plaats daarvan de persoon die de topic begint gaan zitten afkraken.
Dat mag alleen (wijlen?) tong80quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nog een manier verzinnen dat ie automatisch onder al mn posts verschijnt.
[ afbeelding ]
En Verbal. En Veldmuis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Dat mag alleen (wijlen?) tong80
Inconsequente reactie, jitzzzze. Zo ken ik je niet.quote:
Ja, ik kwam tot de conclusie dat ik nooit toegevoegd ga worden aan dat rijtjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:26 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Inconsequente reactie, jitzzzze. Zo ken ik je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |