Goed plan, ga ik vanmiddag eens proberen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Dan zeg je de volgende keer toch: Zal ik even meelopen om te helpen?
Hij denkt: Waaaaaaauw!!!! Wat een instelling!! Wat liefffffff!!!![]()
Dus je scoort En punten bij die sukkel die de verkeerde koffie haalt, EN je weet gelijk waar de automaat staat!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:42 schreef xyz147 het volgende:
koffie verkeerd?
Plebs.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef Chriz2k het volgende:
Daar zit je dan acht uur lang op je kantoortje, loser!
Is volgens mij een topic van, kantoorhumor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:52 schreef sinterkaas het volgende:
Als het nou een leuk kantoor was....
Weet iemand een leuke stunt om die collega voor schut te zetten?.
Peper in z'n koffie ofzo?
Jij bent liever een buitenwerker of niet ? Lekker straten aanleggen, vuilnisbakken ophalen of planten snoeien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef Chriz2k het volgende:
Daar zit je dan acht uur lang op je kantoortje, loser!
Bij het lezen van de TT wist ik dat dit de fipo of sepo zou zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:42 schreef xyz147 het volgende:
koffie verkeerd?
Okee, misschien niet slim voor op mijn tweede dag, maar ik ga dat topic even opzoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is volgens mij een topic van, kantoorhumor.
Ik ben professioneel WOS'er.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent liever een buitenwerker of niet ? Lekker straten aanleggen, vuilnisbakken ophalen of planten snoeien.
....
..
.
Nee lijkt me sterk want dan had ik je wel voorbij zien komen. Weet je uberhaupt wat een WOS'ser is ?quote:
Tijdens Roland Garros was ik nog geen 18, daar had ik binnen kunnen lopenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lijkt me sterk want dan had ik je wel voorbij zien komen. Weet je uberhaupt wat een WOS'ser is ?
Misschien wel een tip voor je om geld te verdienenOp tennis bijvoorbeeld. Aangezien je daar verstand van schijnt te hebben.
Dan zoek je t.z.t. WOS maar eens op. Volgens mij ben jij een goede tipperquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tijdens Roland Garros was ik nog geen 18, daar had ik binnen kunnen lopen!
Als het gravelseizoen weer begint word ik actiever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |