2009 waren de laatste geruchten die ik las.. Maar dat las ik vorig jaar ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Boondock Saints is vet pino.
er kwam toch ook een 2de deel?
I want half Eddie...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:14 schreef Anniie het volgende:
Zijn stand-upcomedianshows zijn anders wel goed.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:03 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Donkey is niet de hoofdrolspeler in Shrek... Donkey is een sidekick!
Die hele film is tof waarin hij tig rollen vertolkt.quote:
Was in de jaren 80. Nu niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:59 schreef RickoKun het volgende:
Eddie was fucking geniaal met Delirious en Raw!![]()
![]()
ROFL JE KAN ECHT GOED ENGELZ!!111quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef 100procent het volgende:
He think he's funny, but he isn't.
zohan loverquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:55 schreef rival het volgende:
prima films voor een avondje bankhangen!
hij is grappig!
helaas lijken de films wel steeds slechter te worden!
maar eddy afkraken? waar haal je het lef vandaan. alleen al om raw verdiend hij tot aan zijn dood respect!
en iedereen houd van DONKEY
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef Copycat het volgende:
Aghaa ... Aghaa ...
Cracks me up every time.
Laten we hem dan maar eens onder de regie brengen van Uwe Boll.... is wel zo passend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Eddie Murphy is de meest overschatte acteur allertijden. Maakt uberslechte films en denkt dat ie leuk is.
maar je moet toch ook erkennen dat zijn laatse 10 films niet meer het niveau hebben van wat je net opnoemt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
Coming to America, Beverly Hills Cop, Raw, Delirious, 48 Hrs, Trading Places!
De man is een held
Zeker leuke films, maar niemand kan eeuwig teren op oude glorie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
Coming to America, Beverly Hills Cop, Raw, Delirious, 48 Hrs, Trading Places!
De man is een held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |