Ja komen niet in model.. Dus overal sprieten haar, snapte?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef afcajos het volgende:
met "vallen niet" bedoel je "komen niet in model"?
Eigenlijk wel ja, het is best vadsig zo te gaan slapen ja, maar ELKE dag je haren wassen mét shampooquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ik nou iets raars als ik vertel dat ik elke dag mijn haren met shampoo was![]()
Zo fucking vatsig he als je met gel op je bakkes in bed gaat liggen zonder ze uit te wassen![]()
![]()
Wat is daar vreemd en raar aanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, het is best vadsig zo te gaan slapen ja, maar ELKE dag je haren wassen mét shampoo
Als je toch onder de douche staat, dan kun je toch net zo goed even je haar wassen mét shampoo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, het is best vadsig zo te gaan slapen ja, maar ELKE dag je haren wassen mét shampoo
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ik nou iets raars als ik vertel dat ik elke dag mijn haren met shampoo was![]()
Zo fucking vatsig he als je met gel op je bakkes in bed gaat liggen zonder ze uit te wassen![]()
![]()
Dan doen er zovelen. Je wast toch ook je gezicht elke dag? En je poetst toch ook elke dag je tanden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee met een marmot op je hoofd rondlopen is apetijtelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef servus_universitas het volgende:
Mensen die gel in hun haar doen. Zo pauper is dat, hè.
Dat is een kwestie van je haar goed verzorgen, dat het er gezond uitziet zonder hulp van stylingproducten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee met een marmot op je hoofd rondlopen is apetijtelijk.
Natuurlijk wel, als je maar een milde shampoo gebruikt die speciaal voor dagelijks gebruikt bedoeld is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:03 schreef kortsluiting87 het volgende:
Elke dag wassen met shampoo is alleen niet echt goed voor je haar..
Zelfs als je een Ph-neutrale shampoo voor dagelijks gebruik hebt is het aan te raden om dan op z'n minst om de dag je haar te wassen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:06 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als je maar een milde shampoo gebruikt die speciaal voor dagelijks gebruikt bedoeld is.
Nou stel je voor zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik was mijn haar ook elke dag, met shampoo én cremespoeling. Als ik het niet doe, zit het juist voor geen meter.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:56 schreef kortsluiting87 het volgende:
Zelfs als je een Ph-neutrale shampoo voor dagelijks gebruik hebt is het aan te raden om dan op z'n minst om de dag je haar te wassen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:03 schreef kortsluiting87 het volgende:
Elke dag wassen met shampoo is alleen niet echt goed voor je haar..
Waar is dat toch op gebaseerd? Heb je bewijs hiervoor?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Elke dag, of meerdere keren per dag je haar wassen met shampoo is erger voor je haar dan het maar 1x per week wassen met shampoo.
Helemaal geen shampoo is nog beterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Elke dag, of meerdere keren per dag je haar wassen met shampoo is erger voor je haar dan het maar 1x per week wassen met shampoo.
Bij het wassen met shampoo was je niet alleen het vuil weg, maar ook allerlei nuttige zaken die er voor zorgen dat je haar goed blijft. Na je haar gewassen te hebben met shampoo moet dat weer opbouwen. Als je elke dag met shampoo wast kan dat niet meer. En daarmee heb je dan misschien wel schoon haar, maar nauwelijks meer een beschermlaag op je hoofd en haar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Waar is dat toch op gebaseerd? Heb je bewijs hiervoor?
Als ik mijn haar 1 dag niet was, is het zo ranzig vet dat ik mezelf niet zou durven vertonen. Bovendien voelt het gewoon smerig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij het wassen met shampoo was je niet alleen het vuil weg, maar ook allerlei nuttige zaken die er voor zorgen dat je haar goed blijft. Na je haar gewassen te hebben met shampoo moet dat weer opbouwen. Als je elke dag met shampoo wast kan dat niet meer. En daarmee heb je dan misschien wel schoon haar, maar nauwelijks meer een beschermlaag op je hoofd en haar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef servus_universitas het volgende:
Twee minuten Googelen:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij het wassen met shampoo was je niet alleen het vuil weg, maar ook allerlei nuttige zaken die er voor zorgen dat je haar goed blijft. Na je haar gewassen te hebben met shampoo moet dat weer opbouwen. Als je elke dag met shampoo wast kan dat niet meer. En daarmee heb je dan misschien wel schoon haar, maar nauwelijks meer een beschermlaag op je hoofd en haar.
quote:Wassen
Is het slecht je haar dagelijks te wassen en te conditioneren?
Het kan geen kwaad om je haren dagelijks te wassen, mits je hiervoor een milde shampoo gebruikt. Vraag je kapper om advies welke shampoo je het beste kunt gebruiken.
quote:Regelmatig douchen en wassen kan je haar beschadigen
Fabel: Water op je schedel laat je haar niet uitvallen, en regelmatig wassen is er ook al niet slecht voor.
Het zal allemaal wel meevallen, ik blijf iig dagelijks lekker mijn haren wassenquote:Vaak wassen maakt je haar vet…
Fabel! Wassen maakt je haar juist schoner. Maar als je je hoofdhuid té hard masseert, een te scherpe shampoo gebruikt of erg heet water, kan dat de talgproductie wel stimuleren en dan wordt je haar sneller vet.
Tsja, dat is een keuze die jij maaktquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik mijn haar 1 dag niet was, is het zo ranzig vet dat ik mezelf niet zou durven vertonen. Bovendien voelt het gewoon smerig.
Dan maar geen beschermlaag hoor.
Ik gebruik een elke-dag-shampoo, dus zo erg zal het ook wel weer niet zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, dat is een keuze die jij maakt
Best kans van dat als je een tijdje maar 2x per week je haar was met shampoo (en de rest met alleen water), dat je haar er heel anders gaat uitzien.
Ik vind het pauper. Kun je net zo goed een kunstoffen pruik op zetten, is nog makkelijker ookquote:
Een echte baas straalt baasofonen uit, die blijven in je haren hangen. Daarom hoe langer je niet wast hoe meer je shined.. Vergelijk het met een goeie wijn.. Die moet ook rijpen..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Weer heeft die Deepart gewoon gelijk. Zeker als je wat langer haar hebt, zoals deze baas. Dan moet je dus echt gaan fohnen, kammen, gellie d'rin. Maar ach, als het zit dan kom ik met een knipoog naar mezelf niet daar. Weet maar broeders.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef servus_universitas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |