Zo heet een klant van mij ook. Toen ik die voor het eerst moet bellen was er een belnotitie om Anne Achternaam te bellen. Ik verwachtte natuurlijk een mooie damesstem maar om het compleet te maken, had die beste man ook nog eens een ontzettend lage stemquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een collega van mijn vader heet Anne. Schijnt een Frieze jongensnaam te zijn of zo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zo heet een klant van mij ook. Toen ik die voor het eerst moet bellen was er een belnotitie om Anne Achternaam te bellen. Ik verwachtte natuurlijk een mooie damesstem maar om het compleet te maken, had die beste man ook nog eens een ontzettend lage stem
Yeah Rightquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:56 schreef onderscheid het volgende:
ik ken iemand die heet machinist
WTF. Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
Anne is toch een vrij standaard jongensnaam?
Volgens mij wel hoor. Tenminste, ik ken drie Anne's en dat zijn allemaal mannen. Ik ken niet één vrouwelijke Anne. Maar natuurlijk is Anne ook een prima meisjesnaam, maar ik denk niet direct aan een vrouw als ik de naam Anne hoor.quote:
Bij mij in de buurt: Kaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef intraxz het volgende:
Ik kwam een half jaar geleden een ooievaar tegen met de naam Bono eronder![]()
![]()
![]()
Mijn god zeg. Mannen die Anne hetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Tenminste, ik ken drie Anne's en dat zijn allemaal mannen. Ik ken niet één vrouwelijke Anne. Maar natuurlijk is Anne ook een prima meisjesnaam, maar ik denk niet direct aan een vrouw als ik de naam Anne hoor.
FAIL, ik ken 2 mannelijke Anne's uit Limboquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Mannen die Anne hetenZeker iets van boven de rivieren dit
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan mag je me vertellen waar. Want ik ken ieder bedrijf in Limburg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
FAIL, ik ken 2 mannelijke Anne's uit Limboland..... geboren en getogen Limboers!
Bij 1 bedrijf zelfs.
Waterschap likmekutjelekkernat!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan mag je me vertellen waar. Want ik ken ieder bedrijf in Limburg.
OMG dat meen je niet. En dan ook nog vernoemd worden naar zo'n slechte groep ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:22 schreef Samcali het volgende:
Hier aan de overkant woont een kereltje dat "Kane" heet
MTV gekeken zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Lenthe vind ik inderdaad ook wel een coole naam. Maar wat te denken van namen als 'Apple', 'Pilot Inspektor'? Dat zijn namen die in de USA echt (door celebs) aan hun kids zijn gegeven. Maar goed dat die kids nooit echt hoeven te werken of zo.
Jongen in de straat hier ook. Anne. Niet echt cool ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |