Panter..:| Beer..:| Wat een gruwels.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
Sissy, Oceane, Veerle, IJsbrandt, Maximillius, Beatrix, Chanel, Meghan, Heather, Willow
Willow vind ik eigenlijk wel mooi.![]()
Omgeving:
Panter, Djurny, Djazz, Fientje, Wolf, Beer, Angel
Tsja.
Als ik een jongen was geweest, had ik Alexander geheten. Best netjes, maar toch ben ik blij dat ik een meisje benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:32 schreef zyx1981 het volgende:
In de jaren 80 konden ze er ook wat van. Wanneer ik een meisje was geweest, dan hadden mijn ouders me Carmelitia genoemd (klinkt als een soa)
Alexia?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als ik een jongen was geweest, had ik Alexander geheten. Best netjes, maar toch ben ik blij dat ik een meisje ben
Sander?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef karr-1 het volgende:
Als ik een meisje was geweest had ik Sandra geheten.
Nope de naam die ik nu heb begint niet eens met een S.quote:
Martijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nope de naam die ik nu heb begint niet eens met een S.
als ze nog een dochter krijgen wordt dat dan Beetje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ex-collega's van me hebben hun dochtertje Aatje genoemd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef L.no het volgende:
Ik kende iemand die haar kind Puta noemde.
Nee, Spaans voor 'hoer'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Fuck?
Dat was de eerste reactie die ik op m'n werk te horen kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ze nog een dochter krijgen wordt dat dan Beetje?
Hulde voor die oudersquote:
Jayden / Aidenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Jape het volgende:
Ja, maar dat is dus geen moderne naam!
Wat dacht je van Youandi?
Dat staat dus voor "You and I". Romantisch he!![]()
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid Jaydens die tegenwoordig geboren wordt.
Vrienden van mij : Ronin. Met de dvd hoes als geboortjekaartje van...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik ken iemand die zijn zoon Neo heeft genoemd. Met een gebbortekaartje in de stijl van, jawel, The Matrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |