30 BPM en melodie?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:25 schreef TI_2008 het volgende:
Ik ben niet het type om alles tot in de treure te gaan onderverdelen, want dat vind ik ook kansloos, maar sommige genres vertonen dusdanige verschillen dat ze wel benoemd moeten worden. Ik noem pop toch ook geen klassiek en R&B geen country?
Ik snap niet dat iemand die luistert naar de muziek moeite kan hebben met het onderscheid tussen Hardstyle en Hardcore. Dat is als Pop met Rock verwarren... Natuurlijk zijn er genoeg platen welke de grens opzoeken en dus het onderscheid lastiger is, maar dat geldt ook voor alle andere vormen van muziek waarbij grenzen worden opgezocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:26 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
30 BPM en melodie?
Misschien is de vuistregel dat als mensen die naar de muziek luisteren moeite hebben met het onderscheiden van de stromingen.... je al te ver bent gegaan met onderverdelen.
Op een feestje luister ik er wel naar hoor... en zo ook met de metal varianten, maar ik kan echt geen reden verzinnen voor al die sub stromingen (alhoewel hardstyle en hardcore vast wel een groot verschil zal zijn).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:31 schreef TI_2008 het volgende:
Nee dat geeft juist het verschil aan tussen de real deal en de wannabee'sEn iedereen heeft het alleen maar over een verschil in melodie en de BPM's, neem 1x de moeite om er ECHT naar te luisteren je hoort veel meer verschil!
Tja, bij voetbal heb je toch ook regels en bij een auto heb je toch ook verschillende merken / types en soorten auto's... daar hoor ik je niet over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef piekartz87 het volgende:
mensen die alles in hokjes moeten stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |