Ik zou wel eens willen voelen hoe zo'n schok voelt, maar ik durf het niet uit te proberen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor die mepperdsals iemand anders hem heeft. Alles waar ik stroom van kan krijgen waar ik geen controle over heb is eng!
Ja ik wist dat deze reactie zou komenquote:
gewoon proberenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen voelen hoe zo'n schok voelt, maar ik durf het niet uit te proberen.![]()
Verder is het een mega handig ding in de strijd tegen muggen / vliegen
Spinnen durf ik niet, ben bang dat ze uit elkaar spatten
jij leest de tinaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik wist dat deze reactie zou komen
Heel af en toe is het gewoon te toepasselijk, maar over het algemeen zijn die dingen voor iedereen geldig.
De horoscopen uit de ehm, Tinazijn het mooiste.
"Die beste vriendin van je steelt zo die hunk voor je neus weg. Dat wordt balen! En die nieuwe schoenen die je zag staan betalen zichzelf niet!"
hokkiesletjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef reetveter het volgende:
Ik begin dat hockey ineens best te waarderen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:50 schreef reetveter het volgende:
Ik waan me hier in Afrika met al die vliegen op me
staan daar nog steeds vragen in alsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaaren geleden en m'n zusje ook
Ik had niet veel speciaals gekocht, even nadenken hoor
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef gers het volgende:
[..]
staan daar nog steeds vragen in als
ik speelde met een colafles en nu zit hij vacuum maar ik durf niet naar
de dokter want dat is me oom wat moet ik nu doen
Nog 2 en een half uurquote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef gers het volgende:
[..]
staan daar nog steeds vragen in als
ik speelde met een colafles en nu zit hij vacuum maar ik durf niet naar
de dokter want dat is me oom wat moet ik nu doen
Blender.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:04 schreef Maisnon het volgende:
Thee dilemma:
Citroen
Aardbeien
Bosvruchten
Ceylon Melange (Whatever that is)
probeer die ceylon melange geen idee wat het isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:04 schreef Maisnon het volgende:
Thee dilemma:
Citroen
Aardbeien
Bosvruchten
Ceylon Melange (Whatever that is)
levels makenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
Alle kloons zijn van onze levelmaakster in dit topic, stelletje n00bs
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef gers het volgende:
[..]
probeer die ceylon melange geen idee wat het is
jij maakte toch levelsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad wat een sukkel die Bloemkool superveel trieste kloons en ook nog eens levels maken
Jezus hoe oblivious ben jijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
jij maakte toch levels![]()
maar dat is niks voor meisjes ofzo![]()
lekkere thee trouwens
Ik hoorde dat nummer vanochtend op Skyradio, hebben ze alle stukken van Kanye West eruit geknipt.quote:
ja maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jezus hoe oblivious ben jij![]()
Ceylon is de vroegere naam voor Sri Lanka schijnbaaren daar komt M.I.A vandaan en die vind ik tof! de cirkel is rond!
Pff genoeg meisjes die de sims spelen, binnenshuisarchitecte zijn, of architect, schilderen, dat komt allemaal in de buurt hoor, genoeg overeenkomstenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar![]()
meisjes doen toch nooit levels ontwerpen
toch
owzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pff genoeg meisjes die de sims spelen, binnenshuisarchitecte zijn, of architect, schilderen, dat komt allemaal in de buurt hoor, genoeg overeenkomsten
Ik zet alleen maar veel bomen en planten en dat soort dingen neer
Nouja ik zet stiekem ook torens neer enzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:20 schreef gers het volgende:
[..]
owzo![]()
wel tof als je het kan
ik ben daar vrij suckie in
zijn die erquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja ik zet stiekem ook torens neer enzoTower Defense, was altijd vet populair in Warcraft 3 en ik ken ook genoeg niet lelijke mensenschuwe meisjes die dat speelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |