Is dat een belofte ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef deepart het volgende:
Lees de krant morge.. Bij overlijdens berichten.. je zult zien.. "Baas der bazen.. veel te vroeg heen gegaan"
Wat nou 'te vroeg'!?quote:Lees de krant morge.. Bij overlijdens berichten.. je zult zien.. "Baas der bazen.. veel te vroeg heen gegaan"
Waar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef deepart het volgende:
De genialiteit
Waaruit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef maartena het volgende:
Paspoort afpakken en uitzetten, die deepart.
wow. eindelijk gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef MDMAtjuh het volgende:
WTF Buschetta, mijn ip WAT DOE JE!! Iedereen kan em zieeeeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Buschetta het volgende:
[..]
wow. eindelijk gevonden.
We zijn al een tijd naar je aan het zoek. Je hebt nl de hoofdprijs gewonnen want je was de 1.000.000ste bezoeker op een website.
PM me even a.u.b.
![]()
![]()
![]()
Een negerlul in je aars... Leuke prijs..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Ze weten niet hoe met seks om te gaan
Ze weten niet zo goed wat ze wel en wat ze niet lekker vinden.
ze weten niet wat ze doen
ze weten niet wat erachter zit
Ze weten niet wat het is, de één zegt: 'het is een spierziekte' en de ander zegt weer van niet.
Ze weten niet hoe ze hun toekomende tekorten vanwege het generaal pardon moeten dempen.
Ze weten niet beter.
Mensen die niet begrijpen op welke manier het gezegd wordquote:
Waarom sta jij nog niet bij mijn favo users?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen op welke manier het gezegd word![]()
Deepart
Paas die link is... Een centrale jos topic.. nondetjuuuuhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb al een eigen [centraal] topic Deepart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |