abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60971557
Twan is geen toffe peer imho
pi_60971569
Waarom iyo niet/
Ik doe hier niet aan mee.
pi_60972703
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 03:39 schreef Off-ShoRe het volgende:
Waarom iyo niet/
Alvorens zulke vragen te stellen, onderbouw eerst eens uw eigen mening.
pi_60975053
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik zie hier even het verband niet met uitzending van Driek. Ik vind dat als je als gewaardeerd programma iemand uitnodigt onder valse voorwendselen dit onder het licht moet worden gehouden. Bij mij is dit programma stevig in achting gedaald na deze clowns act.
Welkom in de wereld van de media zou ik zeggen... Dit is geen vreemde gang van zaken, zo gaat dat (helaas).
  Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 12:39:20 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60978386
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef ditdatzuszo het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van de media zou ik zeggen... Dit is geen vreemde gang van zaken, zo gaat dat (helaas).
vandaar dat het onder het licht gehouden zou moeten worden. opdat er wellicht verandering in kan komen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:39:48 #31
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_60979781
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Danny het volgende:

[..]

vandaar dat het onder het licht gehouden zou moeten worden. opdat er wellicht verandering in kan komen.
het is een illusie om te denken dat dat veranderd.
zie het als een spel, de media bedenkt wat waardoor de geinterviewde goed moet nadenken alvorens te kunnen antwoorden zonder wat te zeggen.

je moet er van houden... hele volksstammen verdienen er hun geld mee.
Neerkomen wel!
pi_60985574
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 03:31 schreef Off-ShoRe het volgende:
Prima kerel Twan Huys,
Jij bent een kloon van Femke?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60986017
Oneens. Rikus/driek denkt een hele stoere column te schrijven met hele stoere teksten. Vervolgens word ie uitgenodigt en blijkt ie heel anders te zijn. Twan was hard, maar niet te hard.

Maar wat een kutcolumns schreef die dude. Femke's huis moet in de fik, Geert moet dood. Een goede columnist weet de balans tussen sarcasme en werkelijkheid te vinden. Driekje dacht gewoon: Als ik nu wat stoere taal neerkalk, schrijf ik ook een goede column.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60990276
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
Oneens. Rikus/driek denkt een hele stoere column te schrijven met hele stoere teksten. Vervolgens word ie uitgenodigt en blijkt ie heel anders te zijn. Twan was hard, maar niet te hard.

Maar wat een kutcolumns schreef die dude. Femke's huis moet in de fik, Geert moet dood. Een goede columnist weet de balans tussen sarcasme en werkelijkheid te vinden. Driekje dacht gewoon: Als ik nu wat stoere taal neerkalk, schrijf ik ook een goede column.
Zou een doorsnee linksmensch ook zo zijn behandeld? Bijvoorbeeld een moslim die weigert aan tafel te schuiven als anderen alcohol drinken? De baardmans die weigerde handen te schudden? Of Femke zelf, die haar zelfaangenomen linkstuig toch wel heel integer noemt en daar wat bij betreft best eens wat uitleg voor mag gaan verschaffen op TV. Zou Twan Huys haar dan ook zo hard aanpakken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:15:54 #35
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_60990641
eensch met TS
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:20:12 #36
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_60997410
poging tot uitleggen

vieze gore linkse kuthond
pi_61003400
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:

80% Van de internetpopulatie trekt een groter smoelwerk enkel omdat het anoniem gaat. Het FOK! forum is daar een uitstekend voorbeeld van. Het is een goed medium om je eigen frustraties anoniem te kunnen uiten of delen met anderen.

Stel je eens voor dat alle echte namen van alle users hier aan het licht kwam of van elk ander willekeurig forum. Zie je de commotie al voor je?

Ik bazuin hier ook wel eens dingen rond die ik niet geheel meen. Het is alleen dat als je de klemtoon er hoger oplegt dat er extra aandacht op gevestigd word. Precies wat menigeen columnist of poster wilt.

Aandacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')