Welkom in de wereld van de media zou ik zeggen... Dit is geen vreemde gang van zaken, zo gaat dat (helaas).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik zie hier even het verband niet met uitzending van Driek. Ik vind dat als je als gewaardeerd programma iemand uitnodigt onder valse voorwendselen dit onder het licht moet worden gehouden. Bij mij is dit programma stevig in achting gedaald na deze clowns act.
vandaar dat het onder het licht gehouden zou moeten worden. opdat er wellicht verandering in kan komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef ditdatzuszo het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de media zou ik zeggen... Dit is geen vreemde gang van zaken, zo gaat dat (helaas).
het is een illusie om te denken dat dat veranderd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar dat het onder het licht gehouden zou moeten worden. opdat er wellicht verandering in kan komen.
Jij bent een kloon van Femke?quote:
Zou een doorsnee linksmensch ook zo zijn behandeld? Bijvoorbeeld een moslim die weigert aan tafel te schuiven als anderen alcohol drinken? De baardmans die weigerde handen te schudden? Of Femke zelf, die haar zelfaangenomen linkstuig toch wel heel integer noemt en daar wat bij betreft best eens wat uitleg voor mag gaan verschaffen op TV. Zou Twan Huys haar dan ook zo hard aanpakken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
Oneens. Rikus/driek denkt een hele stoere column te schrijven met hele stoere teksten. Vervolgens word ie uitgenodigt en blijkt ie heel anders te zijn. Twan was hard, maar niet te hard.
Maar wat een kutcolumns schreef die dude. Femke's huis moet in de fik, Geert moet dood. Een goede columnist weet de balans tussen sarcasme en werkelijkheid te vinden. Driekje dacht gewoon: Als ik nu wat stoere taal neerkalk, schrijf ik ook een goede column.
80% Van de internetpopulatie trekt een groter smoelwerk enkel omdat het anoniem gaat. Het FOK! forum is daar een uitstekend voorbeeld van. Het is een goed medium om je eigen frustraties anoniem te kunnen uiten of delen met anderen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
Oneens. Rikus/driek denkt een hele stoere column te schrijven met hele stoere teksten. Vervolgens word ie uitgenodigt en blijkt ie heel anders te zijn. Twan was hard, maar niet te hard.
Maar wat een kutcolumns schreef die dude. Femke's huis moet in de fik, Geert moet dood. Een goede columnist weet de balans tussen sarcasme en werkelijkheid te vinden. Driekje dacht gewoon: Als ik nu wat stoere taal neerkalk, schrijf ik ook een goede column.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |