quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lag natuurlijk nog niet in bed maar was lekker Gordon Ramsey kijken![]()
maareh:
Hmmm... Is dat wel James?! Ik twijfel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lag natuurlijk nog niet in bed maar was lekker Gordon Ramsey kijken![]()
maareh:
Ah, daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:30 schreef toma het volgende:
Sow dit klinkt echt precies als Audioslave.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:47 schreef DaMook het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd , volgens mij niet.
Goedenavond allemaal![]()
![]()
.
ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:11 schreef Sersjee het volgende:
Schor en al ga ik m'n bed opzoeken, de groente
Laten we met z'n allen vanavond om 20 over 8 een minuut stilte houden.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh is een beetje afedwaalt na het klikken op een sig en kwam na een tijdje hier uit:
[ afbeelding ]
Muziek die je de hele godganse dag al op 3FM hoort, ook nog eens op je MP3-speler zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Adele - Chasing Pavements, Duffy - Warwick Avenue, Moke - Heart Without A Home, The Ting Tings - That's not my name en The Bee Gees - Stayin' Alive.
Dat zijn de nummers die ik zojuist op mijn mp3 speler heb gezet.
Ik zet alleen de muziek die ik echt mooi vind erop. en dat doe ik meestal maar 1x per maand, of soms nog minder.
Edit: Oke, Coldplay - Viva La Vida er ook even bijgezet. Dat nummer is nog niet gaan vervelen na al die tijd, dus hij 'mag' erop![]()
Je kunt 't op marktplaats proberenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
weet iemand een plek waar je die rubbertjes kan halen die op een in-ear headset zit, die van mij is aan 1 kant gescheurd. weet de officiele naam niet van die dingen, zoeken wordt erg lastig
Je weet toevallig niet de naam van die rubbertjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt 't op marktplaats proberen. Er is vast iemand die een andere maat van die rubbertjes gebruikt, dus die wil die anderen vast kwijt
.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Down Under![]()
.
Goed begin van de AV vandaag.
Replacement Earbuds. Maar ze zijn nagenoeg niet verkrijgbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je weet toevallig niet de naam van die rubbertje
in het engels heten ze replacement rubbers, alleen in het nederlands zoeken levert hele andere zoekresultaten op
Sennheiserquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Replacement Earbuds. Maar ze zijn nagenoeg niet verkrijgbaar.
Wat voor merk heb je?
Gebruik je wel je rubbertjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:24 schreef on_air het volgende:
Ik ga douchen. Vreemd topic zo in de ochtend.
*huuu*quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gebruik je wel je rubbertje
Ejquote:
Nummer 3 is vet maar doe mij nummer 1quote:En ja. Het is woensdagmiddag! Hakkuhdag.. maak hier je keuze!
Party Animals - Atomic
Rave Nation - Going crazy
Mark Oh - Tears don't lie
Sorry, ff besprekingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:30 schreef Sersjee het volgende:
Roehoel, doe eens doorkomen met Heidi!
Blijf het een leuk nummer vinden, vorige week vond ik hem toevallig nog in de top 1000 samen met die andere "love song"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej![]()
jaja, vandaag om 15:30 weer even hakkuh op een van de onderstaande platen
[..]
Nummer 3 is vet maar doe mij nummer 1![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry, ff bespreking.
Om 't goed te maken:
[ afbeelding ]
Tnx , your my heroquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan kan je nog geluk hebben. Welk model? De CX300 toevallig?
1
2
en gisterenavond al Innuendo, gaat lekkerquote:
Ik was met school in Londen toen de Tribute was. Hebben we nog een tijdje buiten Wembley staan luisteren...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die held is ook alweer bijna 17 jaar dood.
Don't thank me, thank Larry Page and Sergey Brin.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tnx , your my hero
kan alleen niet gelijk komen , de inlog pagina van ebay wordt als onveilig bestempelt
vanavond even bestellen, heb nog wel wat cash op paypal staan
Love Songquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijf het een leuk nummer vinden, vorige week vond ik hem toevallig nog in de top 1000 samen met die andere "love song"
Ja hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van je verjaring
Succes met het weer, als het net is als hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Antwerpen gister was gezellig! Beetje regen gehad, maar overwegend zonneschijn
Nu groetjes vanuit Rheden! Zometeen vertrekken we (gewapend met regenjassen en paraplu's) naar Walibi
Bye!
Dacht dat jullie naar Walibi belgie gingen, maar biddinghuizen kan ook , zal wel lekkere wind staan in de polderquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Vriendinnetje heeft oud album van Anouk op gezet, echt wel goed, dat oudere werk.
En dank je wel MAW... weer is hier bagger en in Biddinghuizen wss ook, maar ach, we hebben toch wel lol
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
Liedjes over hout? Zo snel kom ik niet verder dan Lumberjack.
Elvis - Wooden heartquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
Heeft belgië ook een walibi?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat jullie naar Walibi belgie gingen, maar biddinghuizen kan ook , zal wel lekkere wind staan in de polder
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow Marc/k, hoorde gister een request bij Met Michiel van een Marc/k, was jij dat?
The Beatles - norwegian woodquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
Tja, tis nog te vroeg om daar over na te denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Elvis - Wooden heart
Poema's - Mijn houten hart
of het origineel van Eddie Floydquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |