sukkel ben geen amsterdammer maar kan het wel,..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze kan geen Nederlands praten zij is een echte Amsterdammer
Zij is dan wel een van de beste eindelijk iemand die mij verdenkt als kloonquote:
Nee Stella komt uit Friesland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze kan geen Nederlands praten zij is een echte Amsterdammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee Stella komt uit Friesland.
Ja ik dan kunnen we verder discussiėren of ik nu een kloon ben of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hoor heb me basis school afgemaakt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij heb volgens mijn je hele schoolleven gespijbeld.
Afgemaakt en niks geleerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor heb me basis school afgemaakt..
wel af en toe rusie met de leraar maar ja hoort der bij he!!
BASISSCHOOL. EN TOCH KOM JE OVER ALS EEN GELEERDE.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor heb me basis school afgemaakt..
wel af en toe rusie met de leraar maar ja hoort der bij he!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
BASISSCHOOL. EN TOCH KOM JE OVER ALS EEN GELEERDE.
Breezahdrinkaaaaaahh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oja wel hoor..
heb wel wat geleerd
ben gwn slim.. of ik er iets nuttigs mee doe.. das een andere vraag!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
BASISSCHOOL. EN TOCH KOM JE OVER ALS EEN GELEERDE.
nee heb ik van .. weet ik eigelijk niet meer.quote:
Een nieuwe kloon aanmakenquote:
Alcohol vreet je hersens op. Verklaart alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:39 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee heb ik van .. weet ik eigelijk niet meer.
Maar goed daar ben ik wel goed in.
AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben gwn slim.. of ik er iets nuttigs mee doe.. das een andere vraag!
oo heb wel gehoort dat het hersencellen dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Alcohol vreet je hersens op. Verklaart alles.
We hebben echt serieus een kerngeleerde tussen ons!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo heb wel gehoort dat het hersencellen dood.
Maar dat acahol het daarna nog op eet,
dat is nieuw voor mij!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo heb wel gehoort dat het hersencellen dood.
Maar dat acahol het daarna nog op eet,
dat is nieuw voor mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |