broertje van Magere Heinquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb er geen last van, maar ik ga dan ook naar de Albert Heijn. Weet niet precies wat de Albert Hein is.
Meen je dat nou? Ananas, avocado, mango... Daarvoor ga ik juist naar de AH! Over hun groenten heb ik ook geen enkele klacht. Dat is bij andere supermarktketens wel anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
De prijs kan ik nog mee leven. Dat al het vers gewoon van kutkwaliteit is vind ik veel erger. Keihard fruit dat als je het laat liggen melig danwel rot wordt, vlees wat gewoon niet lekker is, brood wat na een dag niet meer lekker is, blegh.
Alleen de super de boer en de Plus zijn duurder, en alleen bij de AH zie ik de kwaliteit teruglopen (en bij de niet-franchise c1000 filialen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Adelante het volgende:
De prijs is al jaren niet meer de hoogste van Nederland en de kwaliteit van producten loopt overal in supermarkten terug.
2 flessen frisdrank, 1 kleine kipfilet (400g?), nootjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
Wat waren de 3-4 producten die TS kocht voor ¤9,80 eigenlijk?
Ik denk dat je met die kip, 2 frisdrank. nootjes al snel tegen de 9.80 zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2 flessen frisdrank, 1 kleine kipfilet (400g?), nootjes.
Ruwe schatting voor bij de C1000:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat je met die kip, 2 frisdrank. nootjes al snel tegen de 9.80 zit.
Wat heb je exact gehaald dan?
Welke merk nootjes en welke smaak, welke smaak frisdrank, welk merk, en welke grote.
En welke kipfilet heb je gehaald.
Mais, bio, gewoon, gekruid... en hoeveel precies.
Lekker brood wordt snel droog. Ze kunnen best brood bakken dat na een week in de zon nog even lekker is, alleen is dat nooit lekker geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Keihard fruit dat als je het laat liggen melig danwel rot wordt, vlees wat gewoon niet lekker is, brood wat na een dag niet meer lekker is, blegh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |