abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60985678
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:23 schreef Giem het volgende:
AH Zelfscan FTW!!!
Nee, C1000-zelfscan. Veiliger voor de ondernemer, sneller voor de klant. En geen bonuskaart of andere onzinnige marketingregistratiepasjes voor nodig.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:25:17 #77
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60986402
Albert Heijn ! AAAAAAAAAaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_60987386
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef nuget het volgende:
Het enige vlees dat een beetje te vreten valt komt bij de C1000 vandaan, voor de rest gaan we gezellig naar de appie heijn
Het vlees van de Jumbo en Poiesz (zit alleen in Friesland eo.) is ook erg goed. Daar hebben ze tenminste ook keuze uit verschillende mogelijkheden.
Het is trouwens inderdaad erg triest dat de goedkope meuk vaak op is bij de Ap.
Fruit kopen doe je trouwens op de markt
pi_60988647
AH is lang zo duur niet als je gewoon bewust winkelt. Euroshopper is erg goedkoop maar je moet wel even bukken. Het is ook gewoon goede meuk, uitzonderingen daargeloten.

AH eigen merk scheelt niet zoveel met de merkproducten in prijs maar doet kwalitatief er niet voor onder en is in sommige gevallen gewoon beter.

Ik ben in ieder geval erg tevreden en voor die paar cent minder wil ik die bende van de aldi hier niet meemaken. Dat gehaast bij dat kleine kutplankje aan het eind van de band.. Het zelf uitpakken van je spullen uit dozen en plastic in de winkel.. Nee niets voor mij. Het is logisch dat je ook voor de producten betaald.. En het fruit hier is overigens niets mis.
pi_60988805
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:07 schreef Kudtstudent het volgende:
AH is lang zo duur niet als je gewoon bewust winkelt. Euroshopper is erg goedkoop maar je moet wel even bukken. Het is ook gewoon goede meuk, uitzonderingen daargeloten.
Euroshopper is vaak nog even duur als de merkproducten bij de Jumbo, om maar even iets te noemen. En de jumbo heeft O'Lacy als huismerk, wat weer nog goedkoper is...
quote:
AH eigen merk scheelt niet zoveel met de merkproducten in prijs maar doet kwalitatief er niet voor onder en is in sommige gevallen gewoon beter.
Meeste huismerkproducten worden door de fabrikanten zelf gemaakt. Dit geeft gigantisch veel extra omzet waardoor het (voort)bestaan van de fabrieken makkelijker gewaarborgd blijft. Daarnaast is 100.000 ton product produceren per kilo goedkoper dan 80.000 ton product.
quote:
Ik ben in ieder geval erg tevreden en voor die paar cent minder wil ik die bende van de aldi hier niet meemaken. Dat gehaast bij dat kleine kutplankje aan het eind van de band.. Het zelf uitpakken van je spullen uit dozen en plastic in de winkel.. Nee niets voor mij. Het is logisch dat je ook voor de producten betaald.. En het fruit hier is overigens niets mis.
Aldi is wel het andere uiterste. Maar je beeld klopt niet helemaal. Enkele producten staan idd in dozen, welke wel open zijn. Het maakt mij niet uit of ik het uit een doos of uit een schap pak Het plastic is nog verneukeratiever dan dat jij het probeert te brengen; deze producten worden nl. alleen per X hoeveelheid (zoals sixpacks met frisdrankblikjes) verkocht, als ze gebundeld zijn. Erg kut als je met 1 blikje bij de kassa staat.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:17:51 #81
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60988938
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Euroshopper is vaak nog even duur als de merkproducten bij de Jumbo
Wat een onzin .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_60989071
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef JDude het volgende:

[..]

Wat een onzin .
Try it Hier toevallig 2 oude jumbo-bonnen. Merkproducten:

- Zak katja biggetjes
- Zonnatura sterrenmix thee (grote doos)
- Unox aspergesoep kwart liter
- Campina no-fat melk
- Haribo Kindermix

Als jij nu even uitzoekt wat dit van euroshopper soortgelijk kost, gaan we kijken hoeveel het scheelt op het totaalbedrag.
pi_60989246
ANKER!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60989717
quote:
Euroshopper is vaak nog even duur als de merkproducten bij de Jumbo
Uhm, echt niet. Een pak macaroni is zo'n 30 cent. Van honig of whatever betaal je minstens het dubbele
quote:
Het plastic is nog verneukeratiever dan dat jij het probeert te brengen...
Ik ben er toevallig vandaag geweest voor het eerst in maanden. Ik wou even een fles cola meenemen, ik ga echt niet meteen 6 flessen meenemen hoor.

EDIT: Je campina no fat melk kan je ook wel laten zitten als je daarna 2 zakken snoep leegvreet. Dat noemen ze dwijlen met de kraan open
pi_60990009
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Uhm, echt niet. Een pak macaroni is zo'n 30 cent. Van honig of whatever betaal je minstens het dubbele
[..]

Ik ben er toevallig vandaag geweest voor het eerst in maanden. Ik wou even een fles cola meenemen, ik ga echt niet meteen 6 flessen meenemen hoor.

EDIT: Je campina no fat melk kan je ook wel laten zitten als je daarna 2 zakken snoep leegvreet. Dat noemen ze dwijlen met de kraan open
Ik drink zelf geen melk
pi_61089428
Ik ben net bij "die winkel" geweest. In vergelijking met de jumno: op 1 cent na het dubbele kwijt voor Creme Freche, en in de allerhande stond LDG d'r slaapthee, deze was in de aanbieding slechts ¤1 duurder dan bij de Jumbo. 2,80 ipv 1,79.

We zijn er bijna een kwartier binnen geweest; waarvan 14 minuten bij de kassa. (lijnbaan).
pi_61089447
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben net bij "die winkel" geweest. In vergelijking met de jumno: op 1 cent na het dubbele kwijt voor Creme Freche, en in de allerhande stond LDG d'r slaapthee, deze was in de aanbieding slechts ¤1 duurder dan bij de Jumbo. 2,80 ipv 1,79.

We zijn er bijna een kwartier binnen geweest; waarvan 14 minuten bij de kassa. (lijnbaan).
Eigen schuld.

Waarom kick je dit nutteloze topic nou?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61089586
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Eigen schuld.

Waarom kick je dit nutteloze topic nou?
Om mijn traumatische ervaring te delen
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:13:41 #89
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61089740
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben net bij "die winkel" geweest. In vergelijking met de jumno: op 1 cent na het dubbele kwijt voor Creme Freche,
quote:
en in de allerhande stond LDG d'r slaapthee, deze was in de aanbieding slechts ¤1 duurder dan bij de Jumbo. 2,80 ipv 1,79.
Zelfde merk? Zelfde hoeveelheid?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:26:29 #90
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61089998
Wat een gelul. AH is net zo duur als bv de plus hier. En groente en fruit zijn van betere kwaliteit.
opgezegd@fok.nl
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:27:33 #91
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_61090013
de Ap is vet koel!
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_61092678
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:31 schreef deepart het volgende:
put it in your ZAKKKKJEEEE
Hij is goed :

En daarbij Aldi's zijn goedkoper

pi_61092709
Ik vind AH chill!!
zakelijk
pi_61092971
TS is een dikke pauper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_61093695
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:13 schreef JDude het volgende:

[..]

[..]

Zelfde merk? Zelfde hoeveelheid?
Creme Freche beide het goedkoopste Q merk dat ze hadden. De thee was exact hetzelfde merk ja.
pi_61093706
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:26 schreef FoXje het volgende:
Wat een gelul. AH is net zo duur als bv de plus hier. En groente en fruit zijn van betere kwaliteit.
AH, plus, Super de Boer zitten idd in dezelfde (belachelijk dure) prijscategorie.
pi_61093735
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

AH, plus, Super de Boer zitten idd in dezelfde (belachelijk dure) prijscategorie.
Gaat het trouwens goed met je werk op de sociale werkplaats?
pi_61093853
Vlees koop ik ook altijd bij de slager, niet bij de albert heijn. Iets duurder maar wel veel lekkerder.
pi_61094932
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Gaat het trouwens goed met je werk op de sociale werkplaats?
Sinds wanneer hebben ze programmeurs op een sociale werkplaats?
pi_61095012
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:14 schreef FloggingMolly het volgende:
Verse groente en fruit van de markt
die een dag later al verrot zijn bleergh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')