Nee, C1000-zelfscan. Veiliger voor de ondernemer, sneller voor de klant. En geen bonuskaart of andere onzinnige marketingregistratiepasjes voor nodig.quote:
Het vlees van de Jumbo en Poiesz (zit alleen in Friesland eo.) is ook erg goed. Daar hebben ze tenminste ook keuze uit verschillende mogelijkheden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef nuget het volgende:
Het enige vlees dat een beetje te vreten valt komt bij de C1000 vandaan, voor de rest gaan we gezellig naar de appie heijn
Euroshopper is vaak nog even duur als de merkproducten bij de Jumbo, om maar even iets te noemen. En de jumbo heeft O'Lacy als huismerk, wat weer nog goedkoper is...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:07 schreef Kudtstudent het volgende:
AH is lang zo duur niet als je gewoon bewust winkelt. Euroshopper is erg goedkoop maar je moet wel even bukken. Het is ook gewoon goede meuk, uitzonderingen daargeloten.
Meeste huismerkproducten worden door de fabrikanten zelf gemaakt. Dit geeft gigantisch veel extra omzet waardoor het (voort)bestaan van de fabrieken makkelijker gewaarborgd blijft. Daarnaast is 100.000 ton product produceren per kilo goedkoper dan 80.000 ton product.quote:AH eigen merk scheelt niet zoveel met de merkproducten in prijs maar doet kwalitatief er niet voor onder en is in sommige gevallen gewoon beter.
Aldi is wel het andere uiterste. Maar je beeld klopt niet helemaal. Enkele producten staan idd in dozen, welke wel open zijn. Het maakt mij niet uit of ik het uit een doos of uit een schap pakquote:Ik ben in ieder geval erg tevreden en voor die paar cent minder wil ik die bende van de aldi hier niet meemaken. Dat gehaast bij dat kleine kutplankje aan het eind van de band.. Het zelf uitpakken van je spullen uit dozen en plastic in de winkel.. Nee niets voor mij. Het is logisch dat je ook voor de producten betaald.. En het fruit hier is overigens niets mis.
Wat een onzinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Euroshopper is vaak nog even duur als de merkproducten bij de Jumbo
Try itquote:
Uhm, echt niet. Een pak macaroni is zo'n 30 cent. Van honig of whatever betaal je minstens het dubbelequote:Euroshopper is vaak nog even duur als de merkproducten bij de Jumbo
Ik ben er toevallig vandaag geweest voor het eerst in maanden. Ik wou even een fles cola meenemen, ik ga echt niet meteen 6 flessen meenemen hoor.quote:Het plastic is nog verneukeratiever dan dat jij het probeert te brengen...
Ik drink zelf geen melkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Uhm, echt niet. Een pak macaroni is zo'n 30 cent. Van honig of whatever betaal je minstens het dubbele
[..]
Ik ben er toevallig vandaag geweest voor het eerst in maanden. Ik wou even een fles cola meenemen, ik ga echt niet meteen 6 flessen meenemen hoor.
EDIT: Je campina no fat melk kan je ook wel laten zitten als je daarna 2 zakken snoep leegvreet. Dat noemen ze dwijlen met de kraan open
Eigen schuld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben net bij "die winkel" geweest. In vergelijking met de jumno: op 1 cent na het dubbele kwijt voor Creme Freche, en in de allerhande stond LDG d'r slaapthee, deze was in de aanbieding slechts ¤1 duurder dan bij de Jumbo. 2,80 ipv 1,79.
We zijn er bijna een kwartier binnen geweest; waarvan 14 minuten bij de kassa. (lijnbaan).
Om mijn traumatische ervaring te delenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eigen schuld.
Waarom kick je dit nutteloze topic nou?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben net bij "die winkel" geweest. In vergelijking met de jumno: op 1 cent na het dubbele kwijt voor Creme Freche,
Zelfde merk? Zelfde hoeveelheid?quote:en in de allerhande stond LDG d'r slaapthee, deze was in de aanbieding slechts ¤1 duurder dan bij de Jumbo. 2,80 ipv 1,79.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Creme Freche beide het goedkoopste Q merk dat ze hadden. De thee was exact hetzelfde merk ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:13 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Zelfde merk? Zelfde hoeveelheid?
![]()
AH, plus, Super de Boer zitten idd in dezelfde (belachelijk dure) prijscategorie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:26 schreef FoXje het volgende:
Wat een gelul. AH is net zo duur als bv de plus hier. En groente en fruit zijn van betere kwaliteit.
![]()
Gaat het trouwens goed met je werk op de sociale werkplaats?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
AH, plus, Super de Boer zitten idd in dezelfde (belachelijk dure) prijscategorie.
![]()
![]()
Vlees koop ik ook altijd bij de slager, niet bij de albert heijn. Iets duurder maar wel veel lekkerder.![]()
Sinds wanneer hebben ze programmeurs op een sociale werkplaats?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Gaat het trouwens goed met je werk op de sociale werkplaats?
![]()
die een dag later al verrot zijn bleerghquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:14 schreef FloggingMolly het volgende:
Verse groente en fruit van de markt//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |