Dat is niet alleen bij de AH het geval..andere supermarktketens ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat van dat water in vlees bij Appie wist ik niet. Goed om te weten, niet meer kopen dus, de afzetters.
Of naar een islamitische ondernemerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Als je goed vlees wil, moet je toch naar de keurslager oid.
Precies. Gewoon lekker vlees.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of naar een islamitische ondernemer
Keer een pakje ham van de Jumbo na een paar dagen weer gevonden, lag er een plas (!) water bovenop, mijn vermoedens werden bevestigd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij de AH het geval..andere supermarktketens ook.
En sommige slagers ook niet te vergeten.
Als je goed vlees wil, moet je toch naar de keurslager oid.
Opening van AH Segbroek (Den Haag) morgen..Ik zal wel even een kijkje gaan nemen, maar ik mis de C1000 die er eerst stond nu al.
Dat mensen dat nog steeds geloven dat ze ook daadwerkelijk in het magazijn gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
personeel dat tenminste niet te beroerd is om even voor je in het magzijn te kijken of een bepaald artikel nog op voorraad is
Haha ja, mooi was dat altijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog steeds geloven dat ze ook daadwerkelijk in het magazijn gaan kijkenDe betreffende medewerker gaat dan waarschijnlijk in het "magazijn" (de huidige supermarkten hebben vrijwel geen magazijnruimte) even wat drinken en wat lullen met collega's om vervolgens je te komen zeggen dat het product ook achter niet meer op voorraad is...
Ow ja, en alles komt morgen binnen...
![]()
Tenminste, zo deden wij dat vroeger
Ik vind het stokbrood er best goed, en het bier doet het ook prima, en er zijn wel veel dingen die je beter ergens anders had kunnen kopen, maar die er best mee door kunnen. Daar betaal je dan wel voor alsof het echt goed zou zijn, maar ja, gemak kost ook wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En koffie, noten en zuivel. Goh, dat is alles wat ik koop. Dus daarom kom ik zo weinig bij AH!
Dat is pas duur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:14 schreef FloggingMolly het volgende:
Verse groente en fruit van de markt
ga weg man, op de markt is de kwaliteit 2 keer goed en het is 2 keer zo goedkoop. Ik ben laatst ook overtuigd nadat ik al mijn groente en fruit van een week boodschappen op de markt heb gehaald en de prijs heb vergeleken met de AH.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:25 schreef Martijn_77 het volgende:
@TS Wordt je Fobie ook niet gevoed door dat er bepaalde Fokkers werken?
De C1000 in Leusden die gigantisch is omgebouwd vorig jaar, heeft naast 5 zelfscan kassa's dr bij, en een flink stuk meer winkelruimte, vooral ook een veel groter magazijn gekregen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog steeds geloven dat ze ook daadwerkelijk in het magazijn gaan kijkenDe betreffende medewerker gaat dan waarschijnlijk in het "magazijn" (de huidige supermarkten hebben vrijwel geen magazijnruimte) even wat drinken en wat lullen met collega's om vervolgens je te komen zeggen dat het product ook achter niet meer op voorraad is...
Ow ja, en alles komt morgen binnen...
![]()
Tenminste, zo deden wij dat vroeger
quote:
Wat moet een supermarkt met een groot magazijn??? Alles wat daar in staat kost alleen maar geld...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De C1000 in Leusden die gigantisch is omgebouwd vorig jaar, heeft naast 5 zelfscan kassa's dr bij, en een flink stuk meer winkelruimte, vooral ook een veel groter magazijn gekregen.
Zodat de bevoorrading overdag kan (goedkoper) en dan s'avonds vullen, het altijd op voorraad hebben van houdbare artikelen, ...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet een supermarkt met een groot magazijn??? Alles wat daar in staat kost alleen maar geld...
idd ja..te erg voor woordenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Keer een pakje ham van de Jumbo na een paar dagen weer gevonden, lag er een plas (!) water bovenop, mijn vermoedens werden bevestigd.Supermarktvlees in het algemeen
Vooral dat zogenaamde gehakt in de slavinken van de AH
Sja aldi en lidl zijn zo goedkoop omdat ze alleen maar B-merken hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:26 schreef JDude het volgende:
De Albert Heijn is veruit de fijnste winkel hier in de buurt.
Vandaag voor de grap eens een vergelijking gedaan met, nota bene, de Aldi, maar dat maakt dus onderaan de kassabon allemaal geen moer uit. Ja, misschien als je bij de AH alleen A-merken meeneemt. maar dat deden we toch al niet.
Er zit inderdaad een robot achter de kassa, maar dat betekent helaas niet dat je snel weer buiten staat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar zijn wmb. de goedkopere supermarkten nog het beste in. Helemaal bij de aldi, daar kan 15 man bij de kassa staan, die worden nog machinaal weggewerkt.
Overdag bevoorraden is op veel plaatsen nauwelijks mogelijk, en zo'n magazijn is op veel plaatsen veel te duur.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat de bevoorrading overdag kan (goedkoper) en dan s'avonds vullen, het altijd op voorraad hebben van houdbare artikelen, ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |