Wat is Heavy Rain Gijs? Toch niet dat renspel ofzo,... dat lijkt me zo'n vreselijk spel,.... geeft me een trial and error gevoel met railshoot effectenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer begint de beurs in Leipzig eigenlijk?
Ben wel benieuwd naar Heavy Rain.
In Ierland vast ook niet onbekendquote:
Weet niemand. Het is van de makers van Fahrenheit en schijnt de Alan Wake voor de PS3 te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Wat is Heavy Rain Gijs? Toch niet dat renspel ofzo,... dat lijkt me zo'n vreselijk spel,.... geeft me een trial and error gevoel met railshoot effectenOf heet dat spel nu weer anders,....
In ieder geval,... wat is Heavy Rain Gijs?
Interessant,....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet niemand. Het is van de makers van Fahrenheit en schijnt de Alan Wake voor de PS3 te worden.
Er zijn toentertijd enkele screenshots en een teaser vrijgegeven en die zagen er geweldig uit.
[ afbeelding ]
Ik heb hem toevallig vandaag binnen gekregen en ga er vanavond mee beginnenquote:
Banjo wordt steeds interessanterquote:Ready your spring-loaded propeller boat and fasten your seatbelt, “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” is hitting U.S. store shelves on November 14, and pre-orders begin today. For the retail price of $39.99, those who pre-order at participating retailers will get in on all the Banjo fun right off the starting line, and as a special bonus, will also receive a free download code for the original “Banjo-Kazooie,” launching on Xbox LIVE Arcade later this fall.
Misschien vind jij het ook niks Gijs,... ik vind het geweldig in ieder geval,.... dacht ook eerlijk gezegd dat de reviews slechter waren maar ook die vallen erg mee. Het bewijst maar weer eens dat je niet altijd op de reviews moet afgaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb hem toevallig vandaag binnen gekregen en ga er vanavond mee beginnen
Ziek gespeeld op de N64,... Rare heeft Banjo verneukt,.... ze mogen een boom in. Sinds de N64 hebben ze nog niks laten zien.quote:
Eurogamer is wel enthousiast in de preview:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziek gespeeld op de N64,... Rare heeft Banjo verneukt,.... ze mogen een boom in. Sinds de N64 hebben ze nog niks laten zien.
en er komt een demoquote:Given the choice between yet another 3D platform game where you collect stars or jigsaw pieces or bolts, performing the same tired old rituals in high definition and hoping against hope for a bit of innovation, and Rare's alternative, we'll take this for now. We can always play Banjo-Kazooie again on Xbox Live Arcade, after all. And while Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts may not be what Rare's ardent fan-base thinks it wants, it's different, the sections we've played are compelling, and it appears to be very well thought out. Speaking to the developers about the game's origins, we discover that designer Gregg Mayles' original pitch didn't even mention Banjo, and may not even have had the studio's famous honey-bear in mind. It was just an idea they had. It's a good one. We hope it works.
Ga donderdagavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht op weg naar Leipzig! Fable 2 spelen
Ik vond Wall-E ook super... alleen ik werd niet door Sjo opgehaald om een hamburger te etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:35 schreef Quinny het volgende:
Wall.E is erg leuk. Met Daan voor het eerst naar de bioscoop. Hij wilde al bij de voorstukjes naar huis. Na wat uitleg dat de film nog moest beginnen en wat chipjes bleef hij toch nog maar even. Achteraf vond die het wel erg leuk en best indrukwekkend
En als toetje kwam papa ons halen en zijn we gaan lunchen
bij de Mac
Het wordt nog veel leuker,...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
Assassins Creed is een toffe game
Even wennen aan de controls, maar het is wel leuk
Quinny moest hard lachen,....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vond Wall-E ook super... alleen ik werd niet door Sjo opgehaald om een hamburger te eten
mooiquote:
Quality-timequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:35 schreef Quinny het volgende:
Wall.E is erg leuk. Met Daan voor het eerst naar de bioscoop. Hij wilde al bij de voorstukjes naar huis. Na wat uitleg dat de film nog moest beginnen en wat chipjes bleef hij toch nog maar even. Achteraf vond die het wel erg leuk en best indrukwekkend
En als toetje kwam papa ons halen en zijn we gaan lunchen
bij de Mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |