Ik heb altijd gedacht dat de Olympische Spelen draaide om sport, prestaties en roem. Maar schijnbaar draait deze hele farce om neuken, neuken en nog een neuken. 120.000 condooms om een groep van 16.000 sporters in bedwang te houden. Ervan uitgaande dat 25% eerlijk is thuis en niet neukt blijven er 12.000 sporters over. Om het makkelijk te houden tellen we gang bangs niet mee dus zijn er 6.000 stelletjes.quote:Met nog minder dan een week te gaan op de Olympische Spelen in Peking zijn de sporters in het olympisch dorp grofweg in twee groepen te verdelen: zij die al klaar zijn en zij die nog op het hoogst denkbare niveau moeten optreden. Volgens het Duits Persagentschap vliegen bij die eerste groep de hormonen in het rond.
“En vooral in het Holland House gaat het er wild aan toe. Niemand wil dat missen.”"Je ziet steeds meer stelletjes en mensen die met elkaar mee naar huis gaan”, aldus een Mexicaanse volleybalster tegen het persbureau.
Sinds 1992 worden er op de Olympische Spelen condooms uitgedeeld. In Peking zijn er twintigduizend condooms bijbesteld, nadat er al honderdduizend stuks zijn uitgedeeld.
“Er zijn zestienduizend atleten in het dorp, dus is het logisch dat sommige jongens sommige meisjes leuk vinden en dat dat tot seks zal leiden”, analyseert de Nederlandse honkballer Jeroen Sluijter. “Als er dus gratis condooms worden uitgedeeld, zullen die zeker worden gebruikt.”
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je je voorstellen:
- Dennis van der Geest die een chinese tafeltennister kapotbeukt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je je voorstellen:
- Marianne Vos die Haile Gebresselassie aan zijn pijp lurkt
- Dennis van der Geest die een chinese tafeltennister kapotbeukt
en
- Epke Zonderland die Michael Phelps de 6e Olympische ring laat zien
Hoe kut jouw leventje is boeit verder niemand. Waarom gebruik je die condooms eigenlijk? Ben je bang dat je rechterhand een SOA heeft?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Dit kwam ik net tegen op NU.nl
Jaja, jullie lezen het goed. 20 condooms per stelletje ! En die moeten ze in 2 weken tijd opkrijgen, WTF. Yeah Right. En dan de wereld maar wijsmaken dat alles draait om prestaties en ultieme doelen etc. 20 condooms ! Daar doe ik een maand op Salou mee ......![]()
![]()
haha. Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoe kut jouw leventje is boeit verder niemand. Waarom gebruik je die condooms eigenlijk? Ben je bang dat je rechterhand een SOA heeft?
ja wat ministers enzo misschien. Maar wij als brave burgers mogen daar toch niet komen ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en niet alleen de sporters zelf zijn daar aanwezig he!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja wat ministers enzo misschien. Maar wij als brave burgers mogen daar toch niet komen ?
volgens mij wel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja wat ministers enzo misschien. Maar wij als brave burgers mogen daar toch niet komen ?
In dat holland house komen toch ook alle fans en familie enzo? Als ik daar was, had ik ook vast en zeker geprobeerd om de mossel van een willekeurige hockeyslet te krakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik daar was, had ik ook vast en zeker geprobeerd om de mossel van een willekeurige hockeyslet te kraken
Man, dit is het eerste topic ooit wat ik open ! Laat me ook eens een maatschappelijk onderwerp aanhalen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:58 schreef Roquefort het volgende:
Je dacht, ik ben moderator, dus ik moet en zal ook eens een tof prikkelend topic openen?
epic fail
Nou, aan dat hossende bezopen publiek te zien lijkt het er sterk op dat de doorsnee nederlandse fan daar rondloopt hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat iedereen zomaar het Olympisch dorp in mag lopen..... Lijkt me erg sterk maar ja. Zeker ineens 1.000.000 chinezen die een pintje gaan drinken in het Heineken House ;')
Epic Fail hype is voorbij. Tevens is kaas niet te vreten, laat staan roquefortquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:58 schreef Roquefort het volgende:
Je dacht, ik ben moderator, dus ik moet en zal ook eens een tof prikkelend topic openen?
epic fail
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Epic Fail hype is voorbij. Tevens is kaas niet te vreten, laat staan roquefort
nee je kan niet Te veel neuken!quote:TS heeft gelijk. Er wordt te veel geneukt door de OS'sers.
Vieze vuile smerige stinkkaas ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Epic Fail hype is voorbij. Tevens is kaas niet te vreten, laat staan roquefort
En jij hebt weer gelijk. Te veel neukenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
[..]
nee je kan niet Te veel neuken!![]()
seks is ook een topsport!
nu heb jij weer gelijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En jij hebt weer gelijk. Te veel neuken![]()
Ik bedoel dat ze bezig moeten zijn met sporten en carriere ipv neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |