Wat een elende, mijn derde keer lowlands. Ik moest op de heenweg met de trein. De pendelbus bracht ons vervolgens van 't Harde naar Lowlands. Daar aangekomen moesten we 20 minuten in de rij staan. Wat een elende!!! Eenmaal binnen werden onze tassen niet doorzocht, maar moesten we helemaal over de brug naar camping 1, daar stonden onze vrienden (helemaal achter op de camping en zo'n 300m!!! lopen, wederom elende). Helaas had ik geen 2 kilo overbodig vlees bij mij, was ik vergeten. Ik vroeg nog in mijn beste Engels of ik dat even mocht halen, maar we moesten doorlopen. En daar kwamen de tranen. Nadat niemand mij getroost had moesten we dus nog een heel eind met die tassen zeulen. Eenmaal aangekomen heb ik mezelf meteen helemaal kort gezopen. Toen wilde ik mijn vriendinnetje mee nemen naar de toiletten, maar realiseerde ik in al mijn zatheid dat ik die niet heb. Niemand om een cadeautje te overhandingen in de plee. Toen voelde ik mij elendig. Vrijdag begon het festifal dan eindelijk. Maar om op het festifalterrein te komen moet je soms in een rij staan, echt belachelijk. Toen heb ik een aantal bandjes gezien, helaas was Tiesto niet geboekt (waar ik eigenlijk voor kwam). Ik heb mijn denkbeeldige vriendinnetje nog om laten roepen bij Dolf Jansen. Maar ze zat uiteraard niet in de zaal. Zaterdag konden we niet bbq'en, ik had houtskool in overvloed maar dus geen vlees. Elende alom. Zondag werd ik door omstandigheden pas om 18u wakker en het regende ook nog eens heel hard. Toen had ik het helemaal gehad, ben teruggelopen naar de tent en heb alles ingepakt. Ik ging naar huis! Op de terugweg nog dik een uur in de klotefile gestaan. Kortom, Lowlands, hel op aarde.