Openen we dan een nieuwe of niet...ik vind van welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef VampiricDemon het volgende:
Stinkkaas![]()
Dan sla ik ook over
-Edit- Bijna vol![]()
Stinkkaas?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 17:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan een stukje steen hout van een bruggetje uit venetie, een stukje stinkkaas vanuit frankrijk, en een flesje soca-water (uit de soca rivier van slovenie)
Breng het maar, krengquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
ik moest me melden van DD dat ik hier maar moest gaan SC-en
dusja Vaderjacob, ga jij als freddy ga ik wle als jason
tof ;Dquote:
Gewoon kankerhard door maastricht karten iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tof ;D
of met carnaval gaan we gewoon doen wat we wouden , zal ik karts regelen ? 4 stuks ?
en gewoon schildpadden overal en nergens neertyfen tussen de dronken limbosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Gewoon kankerhard door maastricht karten idd!!!!!
Gewoon een banaan meenemen, en iedereen lek steken die je verkeerd aankijktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en gewoon schildpadden overal en nergens neertyfen tussen de dronken limbos
en bananen schillen op de grond leggen enzulks
ja hallo je bent geen noord africaan !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Gewoon een banaan meenemen, en iedereen lek steken die je verkeerd aankijkt.
Ik zal deze week ff langs die zaak gaan om te vragen voor die tuinbroeken voor julliequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
ik vind t een fucking puick plan
t word echt een grote trip avond
Banaan afrikaan. Ben ik de enige die het verband legt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja hallo je bent geen noord africaan !![]()
hhiihi sorry
Volwaardige SuperMario broekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal deze week ff langs die zaak gaan om te vragen voor die tuinbroeken voor jullie
WARIO HEEFT EEN PAARSE BROEK EN MET MINDER GAAT JIMBO NIE MEEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja jimbo heeft eignelijk een paarse nodig, maar no way dat je dat gaat vinden, maar een blauwe volstaat wel
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
Oh met die hond hier komt dit topic wel vol
welke hondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
Houd je bek toch manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef VaderJacob het volgende:
Das waar, mensen zijn toch te bezopen om je te herkennen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |