Le-zen. Op Fok zitten ze ook veel. En spreek niet namens 'jullie'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja, ga lekker op GS janken over Geenstijlers, ons boeit t namelijk geen kut.
quote:jordy . says:
Autisten/contactgestoord volk op internetsites. er is een topic over jou
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:31 schreef rival het volgende:
je klacht?
LEZEN???quote:Klacht: autisten/contactgestoorde gastjes met een grote bek op internet
van die "ik maak je dood als ik je vind" gasten, die geef ik al jaren mijn adres. met de vraag of ze van te voren even melden wanneer ze denken te komen....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef RSie het volgende:
dan blijken het vaak 15 jarige wiggertjes te zijn die vooral denken dat ze heel gevaarlijk en belangrijk zijn.
Jij trekt mensen die een reactie posten na via google?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef RSie het volgende:
eens met klacht, kom vaak genoeg mennekes tegen op de diverse fora die een iets te grote smoel opentrekken, en als je ze daarna gaat googlen (mits ze zo stom zijn geweest om zich niet volledig anoniem te houden) dan blijken het vaak 15 jarige wiggertjes te zijn die vooral denken dat ze heel gevaarlijk en belangrijk zijn.
Ik las nogmaals en zag nergens het woord FOK! staan. Ja dat doe ik wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:27 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Le-zen. Op Fok zitten ze ook veel. En spreek niet namens 'jullie'.
nee, wel als ze herhaaldelijk bijdehand reageren en met allerlei bedreigingen aan komen zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Jij trekt mensen die een reactie posten na via google?Big Brother is watching us!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef RSie het volgende:
eens met klacht, kom vaak genoeg mennekes tegen op de diverse fora die een iets te grote smoel opentrekken, en als je ze daarna gaat googlen (mits ze zo stom zijn geweest om zich niet volledig anoniem te houden) dan blijken het vaak 15 jarige wiggertjes te zijn die vooral denken dat ze heel gevaarlijk en belangrijk zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
van die "ik maak je dood als ik je vind" gasten, die geef ik al jaren mijn adres. met de vraag of ze van te voren even melden wanneer ze denken te komen....
heb er nog nooit 1 gezien
Mwoah, 'wiggertjes' zitten niet op GS en Fokquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef RSie het volgende:
bla bla bla, niks beters te doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:27 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Le-zen. Op Fok zitten ze ook veel. En spreek niet namens 'jullie'.
Ja, wat is dat eigenlijk voor een malle?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |