Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef rena het volgende:
Hebben de ik-ook'ers nog wat te melden over de aflevering van gisteren?
Ik word dat gedoe tussen Sam en Naomi echt een beetje zatIn het begin was het veel frisser en vlotter allemaal, en nu worden sommige verhoudingen echt een beetje duf.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef Psych-case het volgende:
[..]
En ten tweede, is Dell de serie uit???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
Het kwam uit dat hij het al lang wist en toen is zij bij hem weggegaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe was dat ook alweer afgelopen met die broer/zus? (Ik ben het vergeten)
Ja inderdaad! Ik vond deze aflevering wel weer leuk, leuker dan vorige week in ieder gevalquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef JufMariska het volgende:
Niemand iets te melden over deze week?
Ik vond het wel grappig om te zien dat het nu eindelijk lijkt te gaan werken tussen Addison en Kevin SWAT Nelson! En dat schattige afasie-jongetje dat toch ging praten..
Ik kijk altijd vooruit omdat ik maandag niet kan kijken en dan wacht ik met posten tot de uitzending op tv is geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef JufMariska het volgende:
Niemand iets te melden over deze week?
Ik vond het wel grappig om te zien dat het nu eindelijk lijkt te gaan werken tussen Addison en Kevin SWAT Nelson! En dat schattige afasie-jongetje dat toch ging praten..
Haha oke danquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:53 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vooruit omdat ik maandag niet kan kijken en dan wacht ik met posten tot de uitzending op tv is geweest.
Kan dat nou? Je maagdelijkheid terugnaaien? Wat naaien ze dan terug?
Ja heel bizar als je in Nederland woont en biologie op school krijgt....quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha oke danik kijk het altijd later want ik sport op maandag
Maarre, over dat maagdenvlies, het is idd geen vlies, maar een ribbeltje volgensmij. Op wiki staat er meer over: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies maar die operaties zijn niet succesvol idd. Hoe ze dat doen... Geen idee.Er staan wel bizarre aanbiedingen op internet: http://www.wellnessklinie(...)e/N_maagdenvlies.htm
![]()
En als je 'maagdenvlies reconstructie' intypt op google krijg je in eerste instantie allemaal Marokkaanse fora waarin men over de mythen van het maagdenvlies verteld alsof het de waarheid is.. Echt bizar. En dat is zelfs Nederland.
Echt he...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja heel bizar als je in Nederland woont en biologie op school krijgt....
Maarrehhh geezzz wat een overrated stukje weefsel!!!!
Ja!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:09 schreef Wombcat het volgende:
Dat er nu opeens een verdieping leeg bovenstaat wat niemand eigenlijk was opgevallen was wel een beetje over the top. Alsof je als je er werkt nooit ziet dat het gebouw drie verdiepingen heeft, maar er maar twee gebruikt worden.
Ja dat vond ik ook raar!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef Enfermera het volgende:
Grappige aflevering. Ik vind Addison echt cool.
En dat gezeik met die 17-jarige.. Come on, beetje jammer, als arts MOET je toch zien dat dit fout is... En niemand ziet het behalve Addison?Ok, uiteindelijk wel, maar toch...
Inderdaad... Haha, istie leuk??quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook raar!!
Aflevering voor morgen net bekeken!
Ja!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Inderdaad... Haha, istie leuk??Ik post hier morgen nog wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |