Ik ben net uitgelektquote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jij moet ook ongesteld worden?![]()
Ik ben altijd een emo met dit soort dingenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jij moet ook ongesteld worden?![]()
Ja, aan de ene kant vind ik haar ook wel tof omdat ze zo rechtstreeks is, maar aan de andere kant vraag ik me af waarom ze soms zo moeilijk doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Fuente het volgende:
Ik kijk het nog steeds en ik vind het nog steeds super! En ik ben stiekem groot fan van Charlotte
Ik kijk ook nog steedsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef rena het volgende:
Een aardig kickje, maar zijn er hier nog mensen die het volgen?Ik vind het tegenwoordig bijna leuker dan Grey's Anatomy
Vind Sam en Addison echt zo leuk samen
![]()
Vraag me wel af waarom Charlotte telkens net als ze weer wat sympathieker lijkt te worden zoiets moet overkomen
Is toch alweer een tijdje bezig..Vanaf vandaag op dinsdag om 20.30 net 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef Koningin het volgende:
Komen er weer nieuwe afleveringen op dan hier in NL?
O jee, wat heb ik gemist dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Is toch alweer een tijdje bezig..Vanaf vandaag op dinsdag om 20.30 net 5
Best veel, maar je kunt het beter zelf terugkijken denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
O jee, wat heb ik gemist dan?
Straks weer de video instellen dus.....want ik kijk eerst Glee.
Edit: effe nagezocht, ik heb gewoon al weer 9 afleveringen gemist.....![]()
Heb ik nog wat in te halen dus.
Ik kan het me niet meer herinneren, misschien volgende week als ze wat meer in het verhaal zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef Fuente het volgende:
Da's een oude bekende, dus ik neem aan geen spoiler: Volgens mij is het haar moeder, of stiefmoeder. Ze is al eerder in de serie geweest in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |