Gek genoeg ben ik helemaal vergeten hoe die ging!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:08 schreef Oldenzaal het volgende:
Bedankt TS, nu heb ik dat kutliedje weer in mijn hoofd.....
Welk kutliedje? Mis volgens mij iets?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:08 schreef Oldenzaal het volgende:
Bedankt TS, nu heb ik dat kutliedje weer in mijn hoofd.....
Op vakantie in Torremolinosquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef tisauch het volgende:
[..]
Welk kutliedje? Mis volgens mij iets?
Ik klikte..quote:
En dan ook gewoon afkijken!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef Antal het volgende:
[..]
Ik klikte..![]()
![]()
MAg ik die verloren 2 minuten terug ?
Het is goed dat ik maar flarden Tokkie versta want ik kreeg tijdens het lezen al een vreemde drang om een gouden ketting buiten mijn shirt te dragen en onsamenhangende kreten uit stoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:12 schreef Antal het volgende:
[..]
Op vakantie in Torremolinos
We waren steendood kapotos
Elke dag weer diezelfde muziekos
En overal die rhinoseros
Het leven is niet altijd even simplos
Van Arizona tot in Twentos
De mensen hebben rare kuros
Zoals men zegt in het latinos
De mensen zijn lupi embos
Soms denk ik kus mijn knossos
Maar dat lost ook niets opos
Het leven is een perkarelos
En iedereen krijgt zijn deelos
Met Jeanin Vonos en Johnny Bisschos
Ik zoek wat kogels van mijn pistoleros
En schiet mijzelf een lobotomitos
In mijn favoriete discothekos
Laat ik me pletten door de Pletros
Ik laat het dreunen in mijn hersos
En de tilt staat in mijn ogos
Soms denk ik kus mijn knossos
Maar dat lost ook niets opos
Het leven is een perkarelos
En iedereen krijgt zijn deelos
In Torremolinos
In Torremolinos
DIT??
Je moet het een kans geven...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dan ook gewoon afkijken!!![]()
Wat dacht je, na die eerste verschrikkelijke 30 seconden ga ik het misschien mooi vinden?![]()
Hoe was de vakantie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:02 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Ik was er al bang voor...
Rij vanochtend de A1 op en jawel... gelijk 2x afgesneden en 4x zo'n hyper 'ben-net-op-Torremolinos-geweest-en-kan-nu-weer-lekker-beuken-in-mijn-Golf GTI-met-dobbelsteentjes-onder-de-achteruitkijkspiegel' kamper op (nee, bijna IN) mijn bumper.
De vakanties zijn zeker weer voorbij he?! Met frisse zin weer de snelweg onveilig maken he, stelletje gajes wiens idee van vakantie vollopen en dom joelen is?
Klacht: wegmisbruikers die opeens massaal weer aanwezig zijn.
Advies: hoepel op naar de NS, stelletje wegvervuilers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |