Gloeiende gloeiende!
Voor het eerst in 3 jaar had het stagebureau van de geweldige (kuch) Hogeschool Windesheim voor mij een qua locatie goede school gevonden om op stage te lopen, en ook nog eens ruim op tijd. Helemaal top dus. Aanstaande donderdag zou ik daar even langskomen voor een rondleiding en een intakegesprek.
Ik was een blije Koenholio! Totdat het noodlot toesloeg en de wereld me met twee voeten tegelijk in mijn tere ballekes raakte.

Vanochtend kreeg ik namelijk een mailtje, die als volgt luidde:
"Hallo Koen,
Gisteren kwam de sectie biologie bij mij met het probleem dat ze door omstandigheden geen tijd hadden voor een stagiaire.Ook zij vonden dit erg vervelend.
Of ik iets kon regelen.
Ik heb toen onder andere [een of andere Pipo] gemaild van het de [Naam andere school]. Daar is wel plek.
Onze afspraak voor donderdag gaat dan niet door.Zou je contact willen opnemen met [een of andere Pipo].
Sorry voor het ongemak."Dit is natuurlijk heel lelijk. Maar wel top dat ze een andere stageplek voor me hebben geregeld!

Ware het niet dat dit wéér een VMBO-school is. De afgelopen twee jaar heb ik ook al
op VMBO-scholen aan VMBO-klassen lesgegeven, en het wordt nu wel een keer tijd dat ik ook Havo en Vwo-leerlingen les ga geven!
Dus nu moet ik weer een andere school zoeken.

Maargoed, het positieve is natuurlijk dat ik er altijd nog eentje achter de hand heb, mocht ik verder echt niets kunnen krijgen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Koenholio op 21-08-2008 00:53:30 ]