Dat word je als je niks anders kan wordenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat word je als je niks anders kan worden
" Those who can't do, teach. Those who can't teach, teach gym"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat word je als je niks anders kan worden
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:39 schreef Koenholio het volgende:
[..]
"welkom of fok!" denk ik altijd maar
Zo! Jij hebt echt de tijd genomen om de OP te lezen, of niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:18 schreef Renzoku het volgende:
TS wordt gepest door VMBO scholieren.
Ik wel, jij zeker niet, droeftoeter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:24 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zo! Jij hebt echt de tijd genomen om de OP te lezen, of niet?
Nee, VMBO-leerlingen zijn grappig en vaak 3894673948573958 keer socialer dan Vwo-leelringen. Ik kan er goed mee opschieten altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:18 schreef Renzoku het volgende:
TS wordt gepest door VMBO scholieren.
Hoe weet je dat nou, je hebt alleen nog maar stage gelopen op VMBO-scholen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:18 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Nee, VMBO-leerlingen zijn grappig en vaak 3894673948573958 keer socialer dan Vwo-leelringen. Ik kan er goed mee opschieten altijd![]()
VMBO-leerlingen zijn ook veel directer. Als je het goed/kut doet, dan zeggen ze dat heel direct en spontaan. Maar op het Vwo (en Havo ook een beetje) zeggen ze niets als je iets doet wat ze niet aanstaat, maar dan gaan ze na afloop lopen huilen tegen je begeleider (uiteraard achter je rug om). Maar dat geldt natuurlijk lang niet altijd.
Maar VMBO'ers zijn altijd wel een stuk lomper, dat is soms wel irritant.
Nee, ik heb alleen nog maar lesgegeven aan VMBO-klassen. Vorig jaar heb ik inderdaad op een VMBO-school stage gelopen, het jaar daarvoor heb ik op een VMBO/Havo/Vwo-school stage gelopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je hebt alleen nog maar stage gelopen op VMBO-scholen.
Prachtig, meneer heeft een paar keer stage gelopen en al helemaal zelf lesgegeven aan een VMBO-klas en weet nu al meteen dat VMBO-leerlingen grappig zijn en veel socialer dan VWO-'leelringen' (quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:18 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Nee, VMBO-leerlingen zijn grappig en vaak 3894673948573958 keer socialer dan Vwo-leelringen. Ik kan er goed mee opschieten altijd![]()
VMBO-leerlingen zijn ook veel directer. Als je het goed/kut doet, dan zeggen ze dat heel direct en spontaan. Maar op het Vwo (en Havo ook een beetje) zeggen ze niets als je iets doet wat ze niet aanstaat, maar dan gaan ze na afloop lopen huilen tegen je begeleider (uiteraard achter je rug om). Maar dat geldt natuurlijk lang niet altijd.
Maar VMBO'ers zijn altijd wel een stuk lomper, dat is soms wel irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |