Boballemachtig, hebben een Amerikaan en een Jood vroeger z'n lollie afgepakt ofzo ?quote:NWS Israel verliest geloofwaarheid. »
NWS Geweld joodse kolonisten neemt toe en blijftvaak onbestraft »
NWS China weigert bijbels » IFU 30 403 19/08 09:17 - Taurus
NWS Stel er komt oorlog tussen VS en Rusland.. »
NWS Rusland valt Georgië binnen #11: Rusland wil niet weg »
GC Wat is het doel van zo een Geenstijl artikel? IHVK 22 812 17/08 17:48 - longinus
NWS 'Nederlanders denken gematigd over moslims'
NWS Mahmout Darwish gister overleden. IFU 5 265 11/08 10:26 - Dagonet
NWS Palestna Expositie in Tropen Museum Mag IFU 2 84 08/08 16:45 - geenID
POL PVV Moslima s voor getrokken
NWS Israëlische premier Olmert kondigt aftreden aan SeLang 5 125 01/08 13:54 - Stephen_Dedalus
POL PUPPETS of WAR Mccain Obama Hillary IFU 19 333 04/08 09:41 - JohnDope
POL En de nieuwe President van de VS word `BUSH` IFU 3 140 26/07 22:33 - Rock_de_Braziliaan
POL Obama: Jeruzalem blijft de ongedeelde hoofdstad van Israel IFU 28 549 03/08 21:18 - sp3c
POL Politiek getinte films
NWS PVV-Kamerleden lekten informatie over Fitna
Wat is normaal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe 's even normaal
Op Fok! is normaal dat je vervelende zaken niet negeert, maar compleet dooddiscussieert in minstens 5 verschillende topics, het liefst met een ban tot gevolg (maar op z'n minst 2 pm's van verschillende mods) !quote:
En hoe denk jij dan over doods verwensingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Op Fok! is normaal dat je vervelende zaken niet negeert, maar compleet dooddiscussieert in minstens 5 verschillende topics, het liefst met een ban tot gevolg (maar op z'n minst 2 pm's van verschillende mods) !
Dat, en vrouwen lastig vallen om booby-pics geloof ik.
(Zo is het mij uitgelegd in ieder geval)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Op Fok! is normaal dat je vervelende zaken niet negeert, maar compleet dooddiscussieert in minstens 5 verschillende topics, het liefst met een ban tot gevolg (maar op z'n minst 2 pm's van verschillende mods) !
Jij snapt 't.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Maar mijn volgende ban is een permban
Wat zeur je nou errepol! Bekommer je om je eigen soort wil je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:24 schreef L.Denninger het volgende:
Moeimakers zijn het, van die gasten die maar 1 of 2 onderwerpen hebben en daar dan ellenlang over door blijven posten.
Neem IFU bijvoorbeeld :
http://forum.fok.nl/user/history/222444
[..]
Boballemachtig, hebben een Amerikaan en een Jood vroeger z'n lollie afgepakt ofzo ?
Klacht :
Het duurt 40 minuten om m'n hele codebase te compilen
He yvonne de menne is de volgende nog niet een permbanquote:
A doodsverwensing a day keeps the boredom away ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En hoe denk jij dan over doods verwensingen?
Dat had ik vorige weekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
A doodsverwensing a day keeps the boredom away ofzo.
Oh, en dat je vandaag tot aan huilens toe ergens in moge stikken enzo
Oh, ça sucke !quote:
En anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, ça sucke !
In dat geval ben ik geloof ik sociaal verplicht om te roepen dat je booby-pics moet plaatsen ofzo, dus bij deze.
En anders stalken tot ik een ban krijg ofzo ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |