En dan over wat ze in de toekomst zouden gaan doen, hoorde ik daar Waku Waku uit Ruud's mond komen heeft Doordevil een vooruitziende blik gehad of heeft Ruud zijn stukjes gelezen!
Voor het stukje van Doordevil "voor eeuwig in Waku Waku" zie http://home.wanadoo.nl/arnodevries/nico/nico4.html
De actie van Bart met het laken vondt ik wel grappig, Bart is best een grapjas en die moet je er wel tussen hebben, dat krikt de boel alleen maar op.
HAHA..en die Willem werd even soms lekker de mond gesnoerd door met name Maurice, die zit wel te knutselen maar ondertussen deelt hij rake opmerkingen uit, die jongen heeft ook wel wat alleen jammer dat hij zich niet altijd laat zien, misschien komt dat nog wel
Je zag nu weer de emotie van Ruud toen Bibi zei: "Ruud ik mis je zo"....zelf zou ik denk ik de neiging hebben om te zeggen "ik pak de boel op". Wie zei ook alweer helemaal in het begin : "als het thuisfront het moeilijk gaat krijgen ga ik naar huis". Jawel dat wat Ruud. Maar goed vanuit hier bekijken is het altijd makkelijker als je er middenin zit.
Wat zat Ruud nu eigenlijk te knutselen?..ik heb hem alleen maar met de klei zien kneden..HAHAHA..wordt vast een asbak, zeer herkenbaar
En jaaaaaaaaaaaaaaaa...ze dronken Grolsch bier, hehe goede stap dacht ik zo
Verder valt het op dat Anopuk ook steeds meer van zich laat zien in een positieve mannier(alhoewel Bart mijn fav blijft).
Maurice tegen Bart: Je houdt niet katten, maar wel van Sabine(?).
Jammer overigens voor de bewoners dat ze ieder maar één biertje kregen, maar als het goed is was het een vrij sterk biertje (volgens m'n vriend was het Canon of zo iets, inderdaad van Grolsch dus, en zou iets van 12% alcohol bevatten), misschien dat ze toch nog wat roze wangetjes hebben gekregen, vooral Anouk zal wel helemaal teut zijn geweest en met een enorme kater wakker zijn geworden
Groetjes
Trudy (vriendin van Ruud): Het is net zoals ALTIJD als je weg bent. Het leven gaat gewoon door.
Hieruit blijkt maar weer dat Ruud een los leventje leidde, hij woonde geloof ik ook pas een paar maanden samen voordat hij BB in ging.
Verder wel een redelijke uitzending (rest van de week was beter).
------------------
Greetz Tina
[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 19 November 1999).]
quote:
op 11-19-1999 om 08:40 PM schreef sjak het volgende:
Maar wat hadden ze in zijn bed gegooid??
Karin had als wraak rijst in Barts bed gegooid omdat Bart Karin een broodje pindakaas in haar gezicht had gedrukt.
quote:
op 11-19-1999 om 08:19 PM schreef tina het volgende:
Trudy (vriendin van Ruud): Het is net zoals ALTIJD als je weg bent. Het leven gaat gewoon door.
Hieruit blijkt maar weer dat Ruud een los leventje leidde, hij woonde geloof ik ook pas een paar maanden samen voordat hij BB in ging.
Maurice komt wel los. Na een tijdje, dat wel. Maar hij laat nu wat meer zien wat hij in zijn mars heeft. Als je zijn profiel leest op de officiele BB-site dan staat daar ook dat hij wat verlegen is. Maurice is toch wel een van mijn favorieten. Als ik het kon zou ik wel een website voor hem maken. Maar ja geen tijd.
Ik begin mij wel een beetje te irriteren aan Willem. gister heel voorzichtig laten horen dat "hij" als leider van de groep word gezien. Noge even wat petalk en hij word een tweede Emiel RAtelband!!
Anouk wordt ook wel leuker. Als BArt haar weer uit de tent gaat lokken, dan zie je aan haar gezicht dat ze twijfeld. Eerst vind ze het leuk en dan zie je haar denken: Oh oo, meent íe het nou? 'T was maar een grapje!
En Willem,gedraagt zich precies,hoe hij via de dbk over kwam: als leider.
quote:
op 11-20-1999 om 02:48 AM schreef HiZ het volgende:
V. wilde de indruk wekken dat Maurice stoïcijns zat door te knutselen terwijl hij op de hak werd genomen in het lied van Ruud en Anouk. De oplettende kijker kon echter waarnemen dat daar geen enkele sprake van was. Bij de beelden van Maurice die zo leuk tussendoor waren gemonteerd werd er namelijk niet op de achtergrond gezongen. Ik begin steeds meer te zien dat we moeten oppassen met het trekken van conclusies ten aanzien van personen aan de hand van de TV-uitzendingen. V maakt mensen en maakt ze kapot al naargelang het uitkomt. Moet er iemand in blijven dan is ie de toffe peer gedurende de dagen voor een verkiezing. Willen ze hem eruit dan wordt ie als een enorme lul weggezet. En laten we wel wezen, er staan 24 uur per dag camera's gericht op de bewoners. Van iedereen kun je elk willekeurig beeld creëren.
Dat irriteerde mij ook al. Bovendien willen ze Anouk afschilderen als het zielige meisje dat er eigenlijk niet bijhoort. Aan het eind van het liedje zegt Anouk dat ze iedereen hebben gehad, dat was ook zo maar in de uitzending was haar stukje er tussen uit geknipt. Ik vraag me dan meteen af wat Veronica probeert te bewerkstelligen. Ik denk dus dat ze willen dat wij Anouk als het zielige eenzame meisje zien dat net buiten de groep valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |