Ok ik heb een klacht. Ik zal het even kort uiteenzetten.
Afgelopen donderdag had ik mooi vrij geregeld van mijn werk. College's nog niet begonnen, vriendin aan het werk, geweldig! De vrijdag erna was ik sowieso vrij dus het weekend was begonnen. Nu had ik al een tijdje geleden afgesproken met een oude vriendin dat ze eens langs zou komen een drankje doen. Ik dus helemaal me kamer opruimen. Huisgenoten vermanend toespreken om even normaal te doen en niet smerig te zijn.
Ik haar opbellen dat ze wel kon komen. Zag ze natuurlijk meteen helemaal zitten! Afijn, ik snel naar de winkel, drank kopen. Om een beetje een beeld te krijgen van de dame in kwestie, het was Rose. Een leuke afwisseling van de Canei die ze normaliter drinkt. Ook meteen maar wat ingredienten meegenomen voor een lekker diner, want je weet maar nooit
Rond een uur of 2 gaat de bel. Ik begroet haar en we begeven ons naar het balkon, want het was ook nog eens mooi weer. We gaan meteen aan de drank uiteraard en praten en lachen om van alles! Tot zo rond een uurtje of 5 de zon steeds vaker achter de wolken begint te verdwijnen en het aardig fris begint te worden. Op dit moment stel ik voor om maar naar binnen te gaan.
We lopen naar binnen en opeens ziet ze mijn judopak hangen waarop ze uitroept "Hey ik wil je in pak zien!" nou ja zo gezegd zo gedaan, ik zeg nog een beetje onwennig "je draait je wel even om he" en vervolgens trek ik het ding aan. Toen ze zich weer om mocht draaien stroomde haar mond over van de complimentjes en mijn ego schoot door het dak. Alle schaamte was op dat moment wel weg door de drank en de egoboost, dus zonder blikken of blozen trek ik alles weer uit voor haar neus.
Na enig denken zeg ik vervolgens: "Hey en jij dan?". Zij begint zich meteen uit te kleden en het ding aan te trekken. Netjes als ik opgevoed ben draai ik mij wel even om (wel richting de spiegel aan de deur uiteraard) En hetzelfde ritueel als net herhaalt zich.
Op dit moment voel ik de vonken er al vanaf springen, maar toch bekruipt een gevoel van schuld mij. Ik heb tenslotte een vriendin en heb net onbeschaamd naar een andere dame in mijn slaapkamer in haar ondergoed staan staren. Ik besluit er niet verder op in te gaan en kondig aan dat ik toch eigenlijk best wel honger begin te krijgen en stel voor om te gaan eten.
Na gezellig samen een heerlijke maaltijd bereid te hebben begeven we ons wederom naar het balkon. Het is nu rond 8 uur en we zijn dus al 6 uur nonstop aan het drinken. (Ik wil niet zeggen dat ik smoorbezopen was op dit moment , maar de alcohol begon toch zijn tol te eisen) Na nog even gezeten te hebben, zwijgend muziek te luisteren, zegt zij best moe te zijn en loopt naar binnen en gaat op mijn bed liggen. Al snel vraagt ze of ik er ook bij kom. Ik knik en ga naast haar liggen. Vanaf dit moment gaat alles erg snel. Een paar stomme grapjes en uitdagende opmerkingen later liggen we opeens hijgend bovenop elkaar in elkanders nek en hals te kussen. Een hoop gedachten flitsen door mijn hoofd “Ik heb een vriendin” “.. Is zo lekker” “Ik moet..”
En opeens verdwijnen alle slechte gedachten en word ik overweldigd door een zee van genot, haar hand is in mijn broek verdwenen en haar vingers knellen zich stevig om mijn gezwollen fallus. Haar andere hand beweegt zich richting mijn overhemd en begint het snel te ontknopen. Voor ik er erg in heb lig ik met ontbloot bovenlijf op bed met haar bovenop mij. Oerinstinkten maken zich meester van mij en met een vloeiende beweging rol ik bovenop haar. Nog nooit hebben mijn handen zo snel een meisje ontkleed. Voor ik het weet ligt ze naakt onder me en even stop ik om haar geweldige lichaam te bewonderen. “Ze is gewoon perfect!” denk ik terwijl ik haar geweldige ronde borsten aanschouw. Haar mond beweegt zich naar de mijne en het lijkt alsof de tijd stopt, minuten, uren, nee, DAGENLANG lijken we te zoenen. Juist op het moment dat ik denk dat mijn tong het gaat begeven duwt ze me voorzichting op mijn rug en kleed me verder uit. Ik lig nu naakt voor haar. Ze gaat op haar knieen zitten, buigt zich voorover en na een laatste ondeugende blik verdwijnt mijn kloppende lid tussen haar glimmende rode lippen.
Het hieropvolgende kwartier pijpt ze me zoals ik nog nooit gepijpt ben. Mijn eikel verdwijnt met elke herhaling dieper in haar keelgat en ik voel een explosie naderen. Op het moment dat ik het echt bijna niet meer houd trek ik voorzichtig maar snel haar hoofd weg, ik kijk haar diep in haar ogen en opeens zie ik een blik die ik eerder heb gezien die avond.. “Ze zou toch niet..” “Nee toch..” “Dit ga je niet menen..”
Haar lippen zijn nu millimeters van de mijne verwijderd. Ik trek het kussen onder mijn hoofd weg en grijp met mijn vrije hand naar haar haren. Met kracht trek ik haar in een diagonale richting naar de grond. Haar hoofd raakt de rand van het bed en ze begint hevig te bloeden. “Kut dat heb ik weer”, denk ik. Ik duik van het bed, bovenop haar en snel druk ik het kussen op haar mond. Een gemoffeld maar toch duidelijk hoorbaar geschreeuw komt eronder weg en ik begin bang te worden, mijn huisgenoten zijn nog steeds thuis! Ik laat haar haren los en begin met mijn nu vrije hand om me heen te graaien. Op het nachtkastje staat een glas water. In mijn poging het te grijpen valt het stuk en ik pak een van de scherven van de grond. Verwoed begin ik stekende bewegingen te maken in haar hals. Het werkt! Het geluid wordt minder! Een fontein van bloed spuit inmiddels de lucht in maar na nog een paar steken is het eindelijk stil. Kort hierna houd ook het spartelen op en stopt het bloeden.
Voorzichtig til ik het kussen op. Twee levenloze ogen in onnatuurlijk bleke oogkassen staren mij aan.
De waas voor mijn ogen trekt weg en in mijn ooghoek zie ik iets bewegen. Ik draai me om en ik zie nog net hoe mijn overbuurman zijn telefoon neerlegt.
In de verte hoor ik sirenes.
Klacht: Smerig rotwijf dat niet snapt dat ik echt niet mijn eigen penis bacterien hoef te proeven
Subklacht: 100 uur schoffelen
Verwachte reacties:
"TS kan er niet mee omgaan"
"TS is pedo"
"TS heeft teveel tijd"
"TS is werkloos"
[ Bericht 0% gewijzigd door Kudtstudent op 19-08-2008 02:17:30 ]