SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht incompetente salaris stort mannetjes die dubbel storten.
*waardoor ik in mijn vakantie mijn bankrekening plunder
*screenshot geplaatst
quote:
Nou dan mag TS wel eens een pittig gesprek met zijn werkgever aan gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:56 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Zimbabwaanse dollars?
Een 9mm kopen en jezelf door je kop schieten. Doei.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Buschetta het volgende:
De vraag natuurlijk is of ze er achter komenIk denk dat ik het gewoon laat staan en wacht tot ze me bellen ofzo......
Wat zouden jullie doen ?
turkse liraquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:42 schreef Tecnix het volgende:
TS heeft een buitenlandse spaarrekening
quote:
Altijd zo raar dat de verantwoordelijkheid bij de werknemer/freelancher/klant moet liggen, en nooit bij het bedrijf zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:24 schreef RSie het volgende:
lekker laten staan en doen alsof je het niet doorhad.
pas als je je afschriftje binnen hebt erover beginnen bij je baas en ondertussen wat extra rente te hebben gevangen.
als ze het doorhebben dan zal je nooit meer voor ze te hoeven werken.
kans bestaat dat ze het niet doorhebben, maar dat is denk ik maar een klein kansje als ze de boekhouding gaan checken.
Idd. Geeft wel aan dat zo'n 90% van de mensen hier echt een I.Q van rond de 90 heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:03 schreef yosander het volgende:
Al die mensen boven mij die denken dat het euro's zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |