abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60940928
Al jaren heb ik discussies met vrinden en vrindinnen. Ik erger me groen en geel. Waarom moet ik me blijven verdedigen?

Ik hou niet van seks. Ik heb het heus wel eens gedaan maar mijn hobby is het niet. Het doet me gewoon niets. Ik heb het liever niet dan wel, als ik het wel eens had kan ik er ook nog een smerig gevoel aan overhouden.

Doe mijn partner niet tekort, heb bewust geen partner. Heb een ruime vriendenkring, daar heb ik genoegen mee. Vermaak me uitstekend in mijn eentje. Waarom o waarom gaan mensen, ook mensen die me al jarenlang kennen, dan toch steeds weer de discussie met me aan? Waarom moet ik keer op keer uitleggen dat ik het echt echt goed vind zo? Nee, ik mis iets, het komt door mijn verleden, ik weet niet wat ik mis, en zo gaat dat maar door. IK MIS NIETS! Voel me helemaal goed zo.Ja, als ik heel eerlijk ben vind ik het ouder worden soms lastig, met name het idee van alleen achter die geraniums zitten. Maar ik zit er toch echt liever alleen achter dan dat er elke nacht een man in mijn bed ligt. Bovendien, dat duurt nog wel heeeeeel erg lang. Ik kies bewust voor alleen zijn. Ik ben niet iemand die graag met mensen afspreekt, hoe raar het ook klinkt misschien, mijn beste vriendin heb ik al bijna een jaar niet gezien. Ik hou niet van menselijk contact, wel van contact met mensen. (meelen, bellen, smsen).

Geen flauwe grappen graag over iets met stroop in mijn kannetje, je moet nou eenmaal een nick verzinnen. Is het nou echt zo raar wat ik voel? Ik heb er zelf geen probleem mee maar zelfs mijn nabije vrienden blijven stampen op dat het niet klopt. Ik leef al jaren zo, gewoon, regelmatig bellen of wat ook maar op mezelf. Ik voel me hier het prettigst bij maar baal er zo van dat ik me altijd moet verdedigen. Blijkbaar pas ik niet in het gangbare plaatje. Wat is dat toch dat mensen zich zo geroepen voelen me ervan te overtuigen dat ik het anders zou moeten doen? Het irriteert me echt. Als ik om de week huilend zou bellen met dat ik me alleen voel, zou ik er iets van begrijpen. Maar dat is niet zo. Verre van. Ben zo blij sinds ik echt alleen ben (ja, dat is al 6 jaar). Waarom willen mensen dat niet snappen? Hoe kan ik duidelijk maken dat dit is wat IK kies?

Ben ook al vriendinnen kwijt geraakt omdat ze gewoon meer verwachten. (samen afspreken ens) Het is niet zo dat ik niet naar verjaardagen ga, geen kaartjes stuur, op kraambezoek ga. Ben in maart nog met een vriendin iets gaan eten (ja, ik kan daar heus ook wel om lachen als ik dat lees) Maar wekelijks/maandelijjks afspreken, het ligt me gewoon niet.

Iemand?
pi_60941006
Je hebt geen goede seks gehad.
><(({°>
pi_60941010
Nouja dat je niet wekelijks contacten wil onderhouden begrijp ik. Mijn vrienden gaat het ook in termen van 'ik heb je in 2004 nog gezien', maar dat je je niet wil laten volblaffen vind ik bijzonder beangstigend! Het zal me wat worden als iedereen die instelling krijgt zeg Schaam je je niet een beetje?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:17:35 #4
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_60941022
Ben je misschien heel simpel gezegd A-sexueel?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Asexueel

Ik geloof dat ongeveer 1% van alle mannen en vrouwen eraan "lijdt", maar de bron die dit kan bevestigen kan ik zo vlug even niet vinden.
.
..
...
....
pi_60941034
-niet doen, laatste waarschuwing-

[ Bericht 88% gewijzigd door remlof op 19-08-2008 01:18:55 ]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:19:12 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60941042
Waarom heb je de neiging om jezelf te verdedigen Als jij je leven zo hebt ingericht dat jij er gelukkig van wordt is het toch prima?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60941045
Neuk je teveel, dan is het niet goed. Neuk je te weinig, dan is het ook niet goed.

dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:20:51 #8
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60941072
Je vrienden zolang niet zien? Not done
I never workout
pi_60941092
Lijkt me niks mis mee, misschien zijn ze wel jaloers dat jij elke nacht lekker kan slapen of dat jij je prima vermaakt in je eentje
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60941115
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:11 schreef JannekePanneke het volgende:
Ben in maart nog met een vriendin iets gaan eten (ja, ik kan daar heus ook wel om lachen als ik dat lees)
'In maart nog.' Dat is al bijna een half jaar geleden hoor..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:32:24 #11
203696 LadyX
Living Life To The Fullest
pi_60941227
Dat je er bewust voor kiest om niet met een partner samen te leven, is je goed recht. Ondanks ik heel erg geloof in de romantische kant van de liefde, weiger ik het te zien als iets wat je compleet maakt. Ik zie liefde als een (in mijn geval fantastische) aanvulling, maar jij alleen wil niet zeggen dat je dan niet compleet bent ofzo, nee dat moet ook kunnen en ook dan moet je gelukkig kunnen zijn.

Moet wel zeggen dat ik me minder in kan leven in je drang om daarnaast ook weinig andere sociale contacten te hebben, maar hey als het jou gelukkig maakt en jij voelt je er prettig bij....prima toch!

Ik zou zeggen ga de discussie gewoon niet meer aan en doe waar jij je goed bij voelt!
Quit hanging on to the handrails . . . Let go. Surrender. Go for the ride of your life. Do it every day.
pi_60941368
TS is depri naar bed?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:42:48 #13
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60941384
TS je verpest het voor jezelf, straks wil niemand meer wat met je te maken hebben.
I never workout
pi_60941416
Dus die discussies voer je dan over de mail, of telefoon, omdat je niemand ziet? Dan kun je het ook makkelijk negeren, en moet je niet zeuren.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:47:40 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60941453
kan 't me niet voorstellen eigenlijk, en 't lijkt me ook best abnormaal (nie tdat daar iets mis mee is hoor).

Negeer je vrienden dan, je hebt het blijkbaar vaak zat uitgelegd.
Huilen dan.
pi_60943246
Dit topic verschoven van SEX naar R&P ik denk dat je daar beter zit
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_60943268
Je zegt dat je al zes jaar alleen bent. Had je daarvoor een relatie?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:24:09 #18
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60943335
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:19 schreef MLI het volgende:
Neuk je teveel, dan is het niet goed. Neuk je te weinig, dan is het ook niet goed.
Neuken met jou is nooit te veel Laat de TS het gemiddelde vervolgens anders maar weer omlaag halen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60943432
Dat je geen sex wil moet je zelf weten. Het is echter wel het meest interessante onderwerp wat er met jou te bespreken valt. Vind je het gek dat je vrienden dat elke keer ter sprake brengen. Als je geen dingen met mensen onderneemt zal je waarschijnlijk(vertel het me als ik ongelijk heb) ook geen spannende dingen meemaken. Dan is dit 1 van de weinige dingen die overblijft om over te praten.

Lekker weertje he verveelt ook zo na 3 emails.

k vraag me ook af of de mensen die jij vrienden noemt jou ook als vriend zien. Als iemand niet met me afspreekt heb ik daar toch echt weinig mee.

Ik vind het verder prima hoe je leeft als jij je daar lekker bij voelt.
pi_60943635
volgens mij gaat het niet om de sex, maar om het feit dat je gewoon geen contact wil met mensen. De vraag is dus of je echt geen behoefte hebt aan menselijk contact, of dat er iets in jou zich daartegen verzet.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:58:59 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60943751
Abnormaal? ja, dat wel....

...maar een probleem? lijkt me niet...als jij niet gelukkig wordt van een relatie/sex, dan moet je dat vooral niet doen....waarom blijf je je uberhaupt verdedigen? iedereen heeft andere behoeftes...de één is nymfomaan, en de ander is a-sexueel...dat is een onderdeel van wie je bent...mensen die dat niet accepteren...tja, verspilde moeite, lijkt me...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60943842
Als jij het niet wilt, wat iedereen ook mag zeggen, moet je het vooral niet doen.
Wat betreft het doorzeuren van vrienden, dat lijkt bijna menseigen. Ik mag ook vrijwel elke week, als vegetarier zijnde, aanhoren hoe goed vlees wel niet voor je is. Trek je er niets van aan.

Het slecht onderhouden van vrienden is wel zonde en als je dat aan blijft houden, zal je daar op latere leeftijd hoogstwaarschijnlijk spijt van hebben. Probeer jezelf niet te isoleren, van vrienden, is sowieso mijn advies.
'The first casualty of war is innocence'
pi_60943935
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
Je hebt geen goede seks gehad.
ik heb 2 verkrachtingen mee moeten maken. waarvan een zeer geweldadige. Dat zou mijn afkeer van seks misschien wat kunnen verklaren, lijkt me zo. Maar ik was toen niet heel jong meer, ook daarvoor heb ik nooit seksuele gevoelens gehad (nooit gemasturbeerd bv. ook niet in de puberteit)
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:12:57 #24
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60943994
Nou laat dat misschien maar weg. Ik denk dat professionele hulp wellicht uitkomst biedt. Niet dat je nu abnormaal bent maar normaal is het ook niet wat je omschrijft.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60944039
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:16 schreef santax het volgende:
Nouja dat je niet wekelijks contacten wil onderhouden begrijp ik. Mijn vrienden gaat het ook in termen van 'ik heb je in 2004 nog gezien', maar dat je je niet wil laten volblaffen vind ik bijzonder beangstigend! Het zal me wat worden als iedereen die instelling krijgt zeg Schaam je je niet een beetje?
Haha, ik zou me moeten schamen omdat ik me niet wil laten volblaffen? tssss, zat meisjes/vrouwen beschikbaar. Echt belachelijk, ik ga me toch niet schamen omdat ik mijn grenzen heb? Als jij niet van Chinees eten houdt, hoef je je toch ook niet te schamen omdat misschien iedereen wel eens die instelling zou kunnen hebben maar er wel zoveel chinese restaurants zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')