quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb je je dildo's ook verkocht op de markt?
bedankt nog hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Bij onze groep tenten op Lowlands is er dit weekend 450euro en een camera gejatEn 5 stoelen.
Pak een woordenboek, zoek het woord: 'en'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:25 schreef Dikke-Doei het volgende:
wat voor kut camera heb je dan voor 450 euro.
Mag ik in ieder geval de fotos terug?quote:
neej die heb jij al tijdje in je reetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb je je dildo's ook verkocht op de markt?
die staan in me winkelquote:
quote:
je bent gewoon een lompe hippie die niet met geld om kan gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Pak een woordenboek, zoek het woord: 'en'.
[..]
Mag ik in ieder geval de fotos terug?
aja gelukkig nie zo dom en lelijk als uwe familiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef nuget het volgende:
mischien zie je er wel dom uit, denken al die lui van he.. daar valt wat te jatten want die dombo let toch niet op.
@ comment 1: inderdaad Epic Fail om op de rommelmarkt te gaan staan
Poehoe me dure opleiding weg want ik kan niet lezenquote:
dikke doeiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:25 schreef Dikke-Doei het volgende:
wat voor kut camera heb je dan voor 450 euro.
dat zijn er meerdere waarvan ik ook spullen heb gekocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
De rommelmarkt is cool .. mijn oma stond er ook echt 30 jaar lang ofzode opbrengst ging naar het goede goed .. dat dan weer wel.
Fucking mongool leer eens lezen! Hoe kan ALLES in jouw hoofd nou fout gaan tijdens het lezen van een paar zinnen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
je bent gewoon een lompe hippie die niet met geld om kan gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |