Begin januari zijn we (ik natuurlijk niet, ik heb daar zo mijn personeel voor) begonnen met zoeken naar een geschikte vakantie voor 11 man. Na enige tijd geboekt naar Lloret (kom maar op met denigrerende reacties)!) 12 daagjes in een chill appartement. Niks geen strubbelingen tot dusver, maar toen kwam de heisa. Een labiele kankervriend liet niks van zich horen en ging dus niet mee, hij lapte ook geen annuleringskosten en was dus vriend af (althans in mijn ogen, mijn pussy-assvrienden accepteren hem inmiddels alweer). Daarna kwamen er 2 vrienden met een te aanvaarden excuses om de reis te annuleren, deze vrienden deden ook niet moeilijk over de annulering.
Nu kwam er echter een of andere huilie met allemaal totale nonsens op te proppen, om zo de vakantie te verzetten naar Kreta, en er gingen zo even 4 dagen vanaf. (dat bleken er later 6 te zijn door vliegtijden) Deze vriend was in de wolken met het besluit de vakantie te verzetten. Deze nogal naieve persoon had echter zijn voetbalselectie over het hoofd gezien. Nu zullen jullie zeggen? Pff.. wat een oliedomme persoon, je voetbaltrainingen vergeten, goede genade, waar zat die met zijn gedachten tijdens het boeken van de vakantie, dat wil je toch voor geen goud missen?
Nou dat dacht deze persoon dus ook, omwille een aantal nietszeggende voetbaltraingen annuleerde hij de vakantie ook, zodat we door zijn toedoen in Kreta zaten met maar 6 dagen plezier.
Nu zullen jullie denken; de betreffende persoon zal zich wel diep schamen?
NIETS van dit al, hij is even vrolijk als voorheen en lijkt zich niet te beseffen dat hij kampt met een chronisch gebrek aan schuldgevoel.
Dit topic is meer een diss richting hem, dus een slotje mag direct worden geplaats.
jow
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."