Kan dat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:44 schreef Hoffmann het volgende:
wees blij dat de laser niet stuk is
Het zijn altijd die JODEN!@quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:43 schreef deepart het volgende:
Maar op een console zijn geen cheatertsToch?
Die staat hier ook... Al maanden niet aan geweest.. kenk0r ding..quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:46 schreef GGMM het volgende:
Koop een Wii.
En Microsoft maar beweren dat dat door de gebruikers zelf zou komen (instabiele ondergrond of het bewegen van de console terwijl de schijf draait), ik heb het zelf ook gehad; de Xbox lag horizontaal in een massief houten kast op een betonnen vloer, en ja hoor, bij het eerste gebruik mijn spel bekrast. Gelukkig kon ik hem zonder probleem ruilen bij de winkel, de console had geen probleem met het nieuwe schijfjequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan kan je beter een 360 kopen die je games kapot krast
quote:
Het coden voor de PS3 is ook gewoon erg ingewikkeld, dan kunnen er sneller problemen optreden. Eigen schuld van Sony, hadden ze die Cell maar beter moeten ontwerpen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Mindstate het volgende:
Even een side-note; Call of Duty 4: Modern Warfare en GTA IV op de PlayStation kunnen soms gekke dingen met je console doen. No kidding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |