Schattig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik werd laatst wakker onder de lippenstift, dus nee.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Falen van jouw kantMoet je maar met je ogen open slapen
En dan lippenstift in je ogen krijgen, ben je gek?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Falen van jouw kantMoet je maar met je ogen open slapen
Tila?quote:
Meer dan users die helemaal niet posten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij voegt ook weinig toe tegenwoordig.
Want je denkt nu dat je een hersenkraker hebt gepost?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jaja, denk daar maar eens wat langer over na.
Het was ook maar een geintje lieverdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Meer dan users die helemaal niet posten.
Jaja, denk daar maar eens wat langer over na.
Pussy, dat moest ik vandaag ook, en ik zat er tot 3quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het was ook maar een geintje lieverd![]()
Ik ga pitten. Half zes er weer uit.
Cynthia? Je zit onder de plak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet morgen om 2 uur bij een vriendin zijn
Bikkelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pussy, dat moest ik vandaag ook, en ik zat er tot 3
Stoer man. Ga nou maar BH onderkrabbelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pussy, dat moest ik vandaag ook, en ik zat er tot 3
Nee, iemand anders. Schoolspullen halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Cynthia? Je zit onder de plak.
Dat ging je toch met Cynthia doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, iemand anders. Schoolspullen halen![]()
SCHELDWOORD ALERT!! DAT IS EEN STIER MET 1 BAL TOCH?!quote:
Fuck, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
SCHELDWOORD ALERT!! DAT IS EEN STIER MET 1 BAL TOCH?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |