h@lL0!!quote:
In mijn naamtopicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is 10.000 dan?Je 10.000 post hoor je hier te vieren, nergens anders.
![]()
ik proestequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nu terminale repeltepeltyfus.
opkankeren dan hurksnolquote:
Ik zei ook hallo, 130 pagina's terug...quote:
Hem gewoon even laten slapen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef reetveter het volgende:
Whehe behangplakker ligt te pitten omdat die morgen na school moetIdeaal dus om een geintje uit te halen. Zodat die morgen voor lul staat op school
, suggesties
?
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei ook hallo, 130 pagina's terug...
Tandpasta onder zijn voeten, überheerschende pwn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef reetveter het volgende:
Whehe behangplakker ligt te pitten omdat die morgen na school moetIdeaal dus om een geintje uit te halen. Zodat die morgen voor lul staat op school
, suggesties
?
De muggen voelen dat, dus gaan ze je prikken. Je bent hun vijand!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan muggen.
Iets met een watervaste stift...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef reetveter het volgende:
, suggesties
?
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hem gewoon even laten slapen.
Ik werd laatst wakker onder de lippenstift, dus nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hem gewoon even laten slapen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik werd laatst wakker onder de lippenstift, dus nee.
Het zijn Rambomuggen, ik zweer het jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De muggen voelen dat, dus gaan ze je prikken. Je bent hun vijand!
Falen van jouw kantquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik werd laatst wakker onder de lippenstift, dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |