Zoiets heet reclame maken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:54 schreef Silven het volgende:
pompen platenmaatschappijen massaal de nieuwste videoclips op youtube zodat de hele wereld de muziek/videos gratis kan bekijken/downloaden.
Klacht: Stichtingen en platenmaatschappijen die laatste jaren zeiken over downloads en dat ze miljoenen mislopen en nu alle muziek zelf gratis versprijden,
Samenvatting: niet nodig.
Is een volledige clip reclame? Reclame waarvoor dan? Als ik hem wanneer ik wil op internet kan zien dan hoef ik toch niks meer te kopen?quote:
1 volledige clip maakt nog geen compleet album.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Is een volledige clip reclame? Reclame waarvoor dan? Als ik hem wanneer ik wil op internet kan zien dan hoef ik toch niks meer te kopen?
Vaak zijn de nummers waar geen clip van uitkomt de mindere nummers op een album, dus zetten ze de beste zooi op internet. Danh oef ik dus geen album te kopen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
1 volledige clip maakt nog geen compleet album.
Dat is jouw smaak, en zijn vast veel mensen die er anders over denken en dan toch het album gaan kopen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef Silven het volgende:
[..]
Vaak zijn de nummers waar geen clip van uitkomt de mindere nummers op een album, dus zetten ze de beste zooi op internet. Danh oef ik dus geen album te kopen.
Dat is mijn inziens ook de insteek van de platenmaatschappijen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Youtube heeft baggergeluid. Waarom zou je dat willen in plaats van een goed klinkend album? En als je het album echt mooi vind dan koop je hem toch gewoon?
Gast, wtf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:54 schreef borbit het volgende:
platenmaatschapij bazen:
[ baggerplaatje[/url] ]
ik koop nooit clips ik koop cd'squote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Is een volledige clip reclame? Reclame waarvoor dan? Als ik hem wanneer ik wil op internet kan zien dan hoef ik toch niks meer te kopen?
als dat zo is voor jou das makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:49 schreef wolferl het volgende:
Zetten ze de beste clip/plaat van een nieuw album op Youtube, in de zijn van reclame.
Dan hoef je het album toch ook niet meer te kopen, het beste heb je al gezien/gehoord.
1 volledige clip is geen reclame.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
1 volledige clip maakt nog geen compleet album.
zeg wil jij niet zo gimmicky normaal typen. Het valt heel erg op dat ze niet meer cursief staan, zeker aandacht te kortquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Youtube heeft baggergeluid. Waarom zou je dat willen in plaats van een goed klinkend album? En als je het album echt mooi vind dan koop je hem toch gewoon? Of ben je iemand die dat fatsoen niet kan opbrengen?
stel iemand jat jouw fiets en wil deze verkopen op het station, dan denk jij "och ik wilde hem toch al verkopen dus laat hem maar zijn gang gaan"?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef Devlinsect het volgende:
TS heeft een punt. Twee jaar geleden werden diverse videoclips op lasten van de platenmaatschappijen verwijderd. Nu zijn er wel diverse te zien, gereleased door de platenbonzen.
Videoclips zijn eigenlijk niks meer dan reclame voor een artiest en het album van die artiest.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Het geluid wat onder video clips zit, is vaak al van iets mindere kwaliteit en de compressie van YouTube maakt het nog slechter. Daarbij is dat hele proces moeilijker/meer werk dan gewoon het album van sites af halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
1 volledige clip is geen reclame.
TS heeft een punt. Twee jaar geleden werden diverse videoclips op lasten van de platenmaatschappijen verwijderd. Nu zijn er wel diverse te zien, gereleased door de platenbonzen.
Deze clips kun je opslaan. Sterker nog, van de muziek van deze clips kun je mp3's van maken en weer verspreiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |