abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 1999 @ 14:30:00 #26
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_221302
Gaaf stukkie. En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!
pi_221303
quote:
op 11-20-1999 om 02:30 PM schreef Casey het volgende:
Gaaf stukkie. En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!

Hoe kom je nou weer op "schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties"?

Wel leuk gevonden.

zaterdag 20 november 1999 @ 17:15:00 #28
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221304
quote:
op 11-20-1999 om 02:30 PM schreef Casey het volgende:

En wat is dit dan voor stukkie??

pi_221305
Langzaam beginnen de mensen binnen dit forum dezelfde trekjes te vertonen als de BB-bewoners. Iedereen begint zich dwangmatig en op een nogal ondoordachte manier op elkaar te focussen, elkaar psychologisch te ontleden. Sorry, maar het interesseert mij geen bal of Small Sister een man of vrouw is en het boeit me nog veel minder of iemand Doordevil-aspiraties heeft of niet. Eigenlijk wil ik liever helemaal niks weten van de mensen achter deze schuilnamen. Lees de stukjes gewoon of sla ze over, richt je op waar het hier om gaat, nl. om de serie BB in brede zin, en verveel elkaar niet met huis-tuin-en-keuken psychologie is mijn advies.
  zondag 21 november 1999 @ 17:09:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_221306
quote:
op 11-20-1999 om 05:29 PM schreef Roark het volgende:
Langzaam beginnen de mensen binnen dit forum dezelfde trekjes te vertonen als de BB-bewoners. Iedereen begint zich dwangmatig en op een nogal ondoordachte manier op elkaar te focussen, elkaar psychologisch te ontleden. Sorry, maar het interesseert mij geen bal of Small Sister een man of vrouw is en het boeit me nog veel minder of iemand Doordevil-aspiraties heeft of niet. Eigenlijk wil ik liever helemaal niks weten van de mensen achter deze schuilnamen. Lees de stukjes gewoon of sla ze over, richt je op waar het hier om gaat, nl. om de serie BB in brede zin, en verveel elkaar niet met huis-tuin-en-keuken psychologie is mijn advies.

Dit probeerde ik een paar posts geleden ook al duidelijk te maken, maar ik denk dat sommigen hardnekkig voorzien zijn van oog- en oorkleppen. (zal niet zo flauw zijn om namen te noemen).
Beetje respect voor elkaar, en idd als het je niet bevalt, sla je het gewoon lekker over.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 21 november 1999 @ 19:18:00 #31
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221307
Het valt me op dat als mensen niks zinnigs meer over BB te zeggen hebben, ze dan maar overgaan op het afzeiken van hun medeforummers.
Mogen anderen niet spitsvondig of grappig zijn, en haarscherpe observaties hebben?

En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!

Yes, yes, yes!!! I totally agree!!
Ik zou ook wel eens een columpie willen schrijven, maar ben bang dat ik door alle small-sisters van deze werled wordt afgemaakt. Erg stimulerend hoor!

Groowwwl!

maandag 22 november 1999 @ 13:18:00 #32
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_221308
Kwootje van Max:

quote:

Net als die talentscout (zijn naam is me helaas even ontschoten op dit late uur) die na het horen van een tapeje ooit opmerkte dat gitaarbands hun langste tijd wel hadden gehad. Het verdere verloop van de carrière van de Beatles mag ik als bekend veronderstellen.

Beste Max,

Dat was Dick Rowe. Op 1 januari 1962 deden The Beatles auditie bij Decca. Dick Rowe zei toen tegen Brian Epstein: 'Guitar groups are on their way out, Mr Epstein.'

En de rest is geschiedenis...

Dr.Love (in een ander leven Mr.Trivia!)

Bemint eer ge bezint
pi_221309
Sorry, maar ik vond het niet zo leuk om te lezen. Kraak maar raak is geloof ik het thema. Jammer, humor hoeft niet altijd respectloos te zijn.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')