SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Retorische vraag? Nostalgie natuurlijk. Wolf 3D was een slechte game maar (een van) de eerste 3D shooter op de PC. Return to castle Wolfenstein is een slechte game en heeft die nostalgische waarde niet ergo Wold 3D > Return to castle Wolfenstein.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:48 schreef B-FliP het volgende:Maar waarom Wolf 3D als je Return to castle Wolfenstein kan spelen?
Ik vond RtCW best een goede game...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:49 schreef Dzy het volgende:
Retorische vraag? Nostalgie natuurlijk. Wolf 3D was een slechte game maar (een van) de eerste 3D shooter op de PC. Return to castle Wolfenstein is een slechte game en heeft die nostalgische waarde niet ergo Wold 3D > Return to castle Wolfenstein.
http://www.dosbox.com/wiki/Special_Keysquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:26 schreef Bonzai. het volgende:
Heb DosBox gedownload maar die klopt totaal niet met m'n toetsenbord. Kan de dubbele punt niet vinden enzo...
Sowieso ken ik geen dos commando met dubbele punt erinquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:26 schreef Bonzai. het volgende:
Heb DosBox gedownload maar die klopt totaal niet met m'n toetsenbord. Kan de dubbele punt niet vinden enzo...
A:quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Sowieso ken ik geen dos commando met dubbele punt erin
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Sowieso ken ik geen dos commando met dubbele punt erin
Je moet even op 'Y' drukken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:09 schreef Bonzai. het volgende:
Mja, lukt toch ook allemaal niet hoor, ik doe nog 1 poging:
Ik open het bestand, krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Dan druk ik C, waarna dit in beeld komt:
[ link | afbeelding ]
Dan druk ik enter, that directory does not exist!
[ link | afbeelding ]
Als het nu niet lukt mag-ie wel de prullenbak in
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef Frollo het volgende:
Press 'Y' to create.
wil je die codes ook met ons delen? of hou je het graag stil??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:02 schreef Bonzai. het volgende:
-edit: het is al gelukt na wat codes indrukken in dos (klopte niet volledig met wat wiki zegt)
bedankt voor de hulp iig![]()
Ik denk inderdaad niet dat het voor ons verwende gamertjes nu nog speelbaar is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Munchies het volgende:
Geloof me, je bent 10 uur lang bezig met die shit fixen waarna je na 5 min uitgespeelt bent...
Ja.. Ervaring
Niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
A:
B:
C:
Hoe wissel jij van schijf naar schijf?
Omdat de klikridders van tegenwoordig het niet geinstalleerd krijgen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat het voor ons verwende gamertjes nu nog speelbaar is.
'Klikridders'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de klikridders van tegenwoordig het niet geinstalleerd krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |