Ik zou me er ontzettend aan storen juist. Het toont van weinig respect om op die manier met je gasten om te gaan. Iedereen doet ontzettend zijn/haar best om wat lekkers neer te zetten, dan kan je niet met zoiets aankomen. Of je nou student bent of niet. Ook vond ik haar weinig enthousiast; de manier alleen al hoe ze verbaasd reageerde op het feit dat mensen het dessert verwachten dat op de kaart staat. Het hoofdgerecht was ook te karig voor woorden: een enorme lap vlees met eigenlijk niets degelijks erbij.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:21 schreef Morwen het volgende:
Leuke afleveringZe nam het duidelijk totaal niet serieus, maar so what, ze is 20.
Kritisch: Veels te groot voorgerecht, ik zou gelijk al volzitten. Hoofdgerecht zag er lekker uit, nagerecht......achjaEen vijf was een goed cijfer voor het eten dan, maar voor de avond (lekker ongedwongen) zou het van mij een 9 krijgen.
IK vind het nog het schijnheiligst als ze tegen de gastheer/vrouw zeggen dat ze de gerechten lekker vinden en dat later in de interviewtjes weer ontkennen. Wees dan een vent/wijf en zegt het gewoon eerlijk!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het valt me altijd op dat domme mensen veelal een punt maken over dat 'het is mijn smaak niet'. Quasi intellectueel doen over waarom ze geen ene flikker eten en dat ze daarom niets lekker vinden. Ze zien het als hun grondrecht dat ze een eigen mening over smaak mogen hebben en maken dit altijd op zo'n overdreven manier aan de buitenwereld duidelijk. Houd dan gewoon je bek dicht, ja!?
Zo, ik draaf wat door geloof ik.
Eens.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef Day het volgende:
[..]
IK vind het nog het schijnheiligst als ze tegen de gastheer/vrouw zeggen dat ze de gerechten lekker vinden en dat later in de interviewtjes weer ontkennen. Wees dan een vent/wijf en zegt het gewoon eerlijk!
vanavond weer kijken he?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
.....
Zo, ik draaf wat door geloof ik.
Ze had toch gewoon een 4pitsfornuis en een oven? Een een grote keukentafel? Genoeg middelen en ruimte als je mij vraagt.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:58 schreef Zana het volgende:
kan mij niet voorstellen dat je mensen uitnodigd en dan geen messen hebt, ook al zijn ze in gebruik, dan was je ze toch snel af
vond wel knap hoe ze in die kleine ruimte met de beperkte middelen ging koken...er zijn ja ook altijd nog een cameraman/ geluidsman mee
Ik vind een simpel gerecht dat goed is klaargemaakt veel interessanter en lekkerder dan een ingewikkeld culinair hoogstandje wat net even te hoog gegrepen is.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een gezeik toch steeds van die mensen: ooh tonijn... nou nee das niet bijzonder, we hadden al vis..
Ik vind koken ook leuk hoor maar t hoeft toch niet steeds meer bijzonder, grootser, ingewikkelder, duurder of weet ik het voor het goed is
Veel gezeur inderdaad. Waar de eerste afleveringen elkaars kookkunsten nog echt gewaardeerd werden, is het nu vooral sport om elkaar op zoveel mogelijk puntjes te bekritiseren.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een gezeik toch steeds van die mensen: ooh tonijn... nou nee das niet bijzonder, we hadden al vis..
Ik vind koken ook leuk hoor maar t hoeft toch niet steeds meer bijzonder, grootser, ingewikkelder, duurder of weet ik het voor het goed is
ja, erg vreemd. Erg negatief ook..quote:Op woensdag 24 september 2008 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Veel gezeur inderdaad. Waar de eerste afleveringen elkaars kookkunsten nog echt gewaardeerd werden, is het nu vooral sport om elkaar op zoveel mogelijk puntjes te bekritiseren.
Je kunt je in ieder geval nog steeds opgeven, al zou dat ook wel voor het volgende seizoen kunnen zijn...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wordt inderdaad steeds minder leuk. Wat ik me afvraag: zouden deze afleveringen allemaal afgelopen zomer opgenomen zijn of zouden de mensen die nu meedoen de eerste afleveringen gezien hebben? Zoiets is wel van invloed op hoe ze reageren denk ik.
Ja leuk was dat.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nostres het volgende:
De aflevering met Sally was echt helemaal top! Men, wat heb ik me rotgelachen bij deze aflevering.
Zag je die koppies van de gasten toen sally vertelde dat ze geen messen voor ze had. Echt geniaal gewoon!!
Zoals je beveelde heb ik weer gekeken hoor. Mijn hart kon het aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |