nee, patty vd brardquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:26 schreef linebear het volgende:
jezus wat is die Patty eng zeg.... volgens mij is dat stiekem Marijke Helwegen zonder masker
Ik quote:quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:26 schreef linebear het volgende:
jezus wat is die Patty eng zeg.... volgens mij is dat stiekem Marijke Helwegen zonder masker
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:09 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik quote:
''Ik eet geen vlees en gevogelte''
Is dat voor haar niet gewoon een verkapte / veredelde titel voor werkeloos?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef duivelin1 het volgende:
die patty een societydame?? Sinds wanneer zijn societyvrouwen hooggeblondeerd,zonnebankbruin en ver in de 50?
Wordt 's middags ook nog een keer herhaald. Geloof rond half 5 ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef amaranta het volgende:
Gisteren gemist.
Nou ja, er zijn heel lekkere vegetarische gerechten dus dat een vegetariër als het zijn beurt is vegetarisch kookt heb ik geen problemen mee maar verwachten dat de andere koks speciaal voor jou hun menu gaan aanpassen slaat nergens op inderdaad. En ik vind ook dat iemand die niet alles eet wat er op tafel gezet wordt kan bepalen of het menu geslaagd is of niet. Misschien is het een beter idee om er dan een aparte vegetarische aflevering van te maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap niet waarom vegetariers meedoen aan het programma... ze zijn irritant, ze eisen dat je een heel nieuw menu speciaal voor hen in elkaar zet, maar als de mensen bij hen komen eten, nou dan moeten die ook maar ineens vegetarisch eten.
Tolerantie werkt blijkbaar maar in 1 richting.
Hier kan ik mij in vinden!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind een weekje vegetarisch een stuk praktischer en leuker om naar te kijken.
Nu krijg je telkens weer een uitgebreid menu dat wordt beschreven en waarbij iedereen loopt te katten en te vitten, en dan heb je de vegetarier erbij zitten en die krijgt dan heel braaf de restjes van het gerecht dat de normale mensen te eten krijgen. Als een soort van losse noot die erbij bungelt "hier hebben we het lamsrack, de zalm, de overheerlijke steak... en natuurlijk de paddestoelen met groente voor de vegetarier..."
Ik geloof dat die ene muts vorige week ook droogjes stelde "Dit is alweer de vierde keer dat ik paddestoelen voorgeschoteld krijg..."
Ik heb liever een week vol met goed uitgewerkte vegetarische gerechten waarbij de koks het vegetarische gedeelte alle aandacht geven, dan dat het vegetarische gerecht een soort van bijzaak is dat op de vijfde plaats komt omdat er maar 1 iemand is in de hele groep die geen vlees of vis eet.
Dat het meteen de week zal zijn dat ik niet kijk is bijzaak... wat dat betreft ben ik net als de vorige groep... een stukje vlees hoort er gewoon voor mij bij.
Volgensmij heeft ze een LAT-relatie met 2 mannen. Die 2 mannen wonen volgensmij wel weer samen maar zij woont op zichzelf. Zoiets denk ik. En ze hebben nooit sex tegelijk. Dus geen trio. Dat is wat ik ervan begrepen heb haha.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:09 schreef linebear het volgende:
Heb gisteren helaas maar met een half oog zitten kijken...
Was het nou dat die Patty het met twee mannen deed !?
lijkt het wel op ja en aan de dunne rimpelige huid van haar oogleden zie je dat ze echt flink ouder is dan je denkt als je haar ff snel ziet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:15 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij Patty is bij een oog de botox een beetje mislukt volgensmij....
quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twee mannen zijn homoseksueel of biseksueel, en slapen en wonen samen, Patty is hun gelegenheidsdame die op komt dagen als een van de heren zich voor moet doen als hetero in het zakenleven. Ze slaapt wel bij de beiden heren, maar niet met de heren (omdat ze een vagijn heeft en geen van de twee mannen daar raad mee weet... en omdat het Patty is en als je daar in de ochtend naast wakker word dan ben je ook niet heel blij meer...)
Ik vind haar ruim zestig lijken... hoe oud zou ze dan echt zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt het wel op ja en aan de dunne rimpelige huid van haar oogleden zie je dat ze echt flink ouder is dan je denkt als je haar ff snel ziet...
die tieten trouwens vind ik echt niet kunnen in die jurkjes waar je zowat tot haar navel kijkt
jezus, dat ziét er niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |