abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60993527
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef YPrue het volgende:
Brr, dat voorstukje voor de aflevering van morgen hoe Elise haar vingers helemaal aflikt en dan weer uitgebreid aan het gerecht gaat zitten friemelen
Ik vind het niet zo erg dat ik die aflevering ga missen inderdaad.
Zelfs als je in je achterhoofd houdt dat zij er wellicht dankzij bewust editten niet zo gunstig vanaf komt maakt ze niet bepaald een goede indruk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60993660
Ja, en het zag er ranzig uit.
De beste stuurlui staan aan wal blijkt wel weer.
pi_60993674
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef YPrue het volgende:
Brr, dat voorstukje voor de aflevering van morgen hoe Elise haar vingers helemaal aflikt en dan weer uitgebreid aan het gerecht gaat zitten friemelen
Ik heb er een hekel aan als mensen met hun vingers uit de pan vreten.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:21:22 #29
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_60994294
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik heb er een hekel aan als mensen met hun vingers uit de pan vreten.
En het is gewoon erg dat anderen daar ook nog van moeten eten, dat is gewoon ronduit smerig.
The Police 08-06-2008
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:40:32 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_61006087

Ik ben afgehaakt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61009481
OMG....

Gelukkig is er uitzending gemist
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61018688
wat schattig...wel knap dat ze in zo een klein huis een 3 gangen menu kan maken
pi_61019088
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Zana het volgende:
wat schattig...wel knap dat ze in zo een klein huis een 3 gangen menu kan maken
Volgens mij lukt dat ook nog wel op de camping.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:41:31 #34
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_61025644
Mijn god, wat is die meid ranzig bezig, daar verdwijnt bij mij spontaan de eetlust van Munt op de grond en daarna op de tiramisu, de afgelikte vinger in de cacaopoederbus en daarna gewoon weer vrolijk verder poeder op het dessert strooien, de afgelikte vingers uitgebreid in de sla, haar afgelikte vingers ook uitgebreid in de spaghetti... Haar vriend heeft echt gelijk dat het gewoon smerig is wat ze doet.
The Police 08-06-2008
pi_61030760
hmmmm, proberen jullie ook wel eens af te dingen bij de groeteboer? Het idee is niet eens bij me opgekomen eigenlijk. Maar ja...ben ook niet van adel he?
pi_61037298
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef computergirl het volgende:
hmmmm, proberen jullie ook wel eens af te dingen bij de groeteboer? Het idee is niet eens bij me opgekomen eigenlijk. Maar ja...ben ook niet van adel he?
Een kwartje althans 25 eurocent korting vragen.
pi_61037575
wie doet die voice over,eigenlijk? hij klink zo bekend
pi_61039575
heeft ze de korting wel gekregen, ik kon het niet goed volgen...en ik kom niet bij de groenteboer, koop mijn groenten vaak bij de Lidl of op de markt (kort voor sluitingstijd willen ze soms ook nog goedkoop van hun spul af)
pi_61041601
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:41 schreef Zana het volgende:
heeft ze de korting wel gekregen, ik kon het niet goed volgen...en ik kom niet bij de groenteboer, koop mijn groenten vaak bij de Lidl of op de markt (kort voor sluitingstijd willen ze soms ook nog goedkoop van hun spul af)
Nee geen enkele korting. Ze probeerde van 6.25 nog 6 rond te maken maar de groenteboer was onverbiddelijk voor dit meisje van adel.
pi_61090233
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nee geen enkele korting. Ze probeerde van 6.25 nog 6 rond te maken maar de groenteboer was onverbiddelijk voor dit meisje van adel.
Wie was van adel dan? Die rare?
Ik zit nu volgens mij de samenvatting te kijken.
pi_61128641
toch minder toeschouwers als bij Wie is de chef, vind Schmaken Verschillen eigenlijk leuker, behalve dat geneus in vreemde spullen dan...maar misschien wordt het na een tijdje ook saai....vind trouwens wel dat bij al die kookprogrammas heel vaak tonijn en lam(srack) op het menu staat, soms meerdere keren per week
pi_61149529
waarom serveerde ze die risotto dan, als ze wist dat die nog niet goed was, laat het dan even nog een tijdje garen
pi_61150152
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef Zana het volgende:
waarom serveerde ze die risotto dan, als ze wist dat die nog niet goed was, laat het dan even nog een tijdje garen
Dat snap ik ook niet inderdaad.
pi_61202911
Ik heb zoon hekel aan die antilliaan,Achterbaks persoon is dat!
pi_61204996
wat een rommeltje was het vandaag, en schlecht knip- en plakwerk ook, eerst stond de kan met juice de orange bij het raam, twee seconden later haalde ze de kan pas uit de koelkast, en soms was het buiten al donker en drie telen later bij de volgende cut was het wel nog licht....volgens mij worden wij goed bedonderd

bovendien, ik kan mij echt niet voorstellen dat de gasten 2 uur op het hoofdgerecht moesten wachten, gezien de menukeuze kan dat haast niet zoooo lang duren
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:12:45 #46
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61236622
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef Zana het volgende:
Ja en waarom op DAT moment een ander merk proberen dan je gewend bent.

Iemand nog die aflevering met die Pabo-hippie-chick gezien?
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:17:04 #47
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61236738
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef Zana het volgende:
wat een rommeltje was het vandaag, en schlecht knip- en plakwerk ook, eerst stond de kan met juice de orange bij het raam, twee seconden later haalde ze de kan pas uit de koelkast, en soms was het buiten al donker en drie telen later bij de volgende cut was het wel nog licht....volgens mij worden wij goed bedonderd

bovendien, ik kan mij echt niet voorstellen dat de gasten 2 uur op het hoofdgerecht moesten wachten, gezien de menukeuze kan dat haast niet zoooo lang duren
Beetje dom dat haar planning niet klopte en dat irritant hoge zenuwachtige gegiechel tussendoor, vreselijk!

De gasten beoordelen niet alleen op het eten maar ook ook op de persoon zelf, heb ik het idee. Mag dat?
pi_61303548
sinds wanneer mag je niet meer uit een kookboek koken?? juist wanneer je voor een groep kookt, lijkt het mij handig om daar inspiratie op te doen en ook dat de uiteindelijke hoeveelheden kloppen

en verder vind ik het nogal vreemd dat ze vandaag zoveel extra gerechten moest klaarmaken voor de zwangere en de vegetariër…. Het is toch geen restaurant….Ik kan mij wel voorstellen dat je probeert er een beetje erop in te spelen, maar ik vond het toch wel overdreven…of je maakt dan iets wat iedereen kan eten of je laat gewoon iets weg en geeft van iets anders een beetje meer,
pi_61310113
van geenstijl:

Lief juffie blijkt ordinaire DIEF
En we hebben weer een boefje! Dit keer geen analoog krakersgeneuzel uit de jaren '80 van verkeerde politici, maar keiharde internetcriminaliteit uit de eenentwintigste eeuw. Criminaliteit die zich afspeelt op de donkerste plekjes van de digitale snelweg, gepleegd door mensen die in het dagelijks leven een gerespecteerd en keurig burgermansbestaan leiden. Maar ook deze types verdienen het om door GeenStijl aan de schandpaal genageld te worden. Want links of rechts, op straat of online, diefstal blijft diefstal en moet bestreden worden. Een reconstructie. Enkele weken geleden meldde Sabine, de 24-jarige Pabo-studente uit Zeist zich aan voor het programma 'Smaken Verschillen' op vrouwenzender Net5. Hierin bereiden doodgewone mensen hun favoriete gerecht voor de ogen van televisiekijkend Nederland. Echt iets voor Sabine, want die geeft weinig om materiële zaken, behalve als het met eten te maken heeft. ‘Ik vind dat ik heel goed kan proeven en ruiken. Ik kijk nooit in een kookboek en doe alles op gevoel. Ik vind dat ik goede nieuwe ideeën heb en dat ik creatief ben.’ Oh ja, mevrouw de Vrije Schoolse Zweefpabo bezoekster? Waarom JAT jij dan recepten van internet? Mag dat wel van de antroposofie, internet? Dat worden flink wat extra euritmie lessen om weer met jezelf in het reine te komen. En nu snel naar de McD voor een burger zonder sla.
Update: Rudolf Steiner zou zich omdraaien in zijn graf. Ook Sabine's hoofdgerecht is gejat! Met dank aan reaguurder Pieter3794.
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:19:23 #50
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61329435
Het groepje van deze week doet ook erg 'gemaakt' gezellig.
Een erg hoog 'ik lach gezellig met je mee, maar diep van binnen moet ik jou niet met je mutserige kookstijl' gehalte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')