Ik vind het niet zo erg dat ik die aflevering ga missen inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef YPrue het volgende:
Brr, dat voorstukje voor de aflevering van morgen hoe Elise haar vingers helemaal aflikt en dan weer uitgebreid aan het gerecht gaat zitten friemelen
Ik heb er een hekel aan als mensen met hun vingers uit de pan vreten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef YPrue het volgende:
Brr, dat voorstukje voor de aflevering van morgen hoe Elise haar vingers helemaal aflikt en dan weer uitgebreid aan het gerecht gaat zitten friemelen
En het is gewoon erg dat anderen daar ook nog van moeten eten, dat is gewoon ronduit smerig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als mensen met hun vingers uit de pan vreten.
Volgens mij lukt dat ook nog wel op de camping.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Zana het volgende:
wat schattig...wel knap dat ze in zo een klein huis een 3 gangen menu kan maken
Een kwartje althans 25 eurocent korting vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef computergirl het volgende:
hmmmm, proberen jullie ook wel eens af te dingen bij de groeteboer? Het idee is niet eens bij me opgekomen eigenlijk. Maar ja...ben ook niet van adel he?
Nee geen enkele korting. Ze probeerde van 6.25 nog 6 rond te maken maar de groenteboer was onverbiddelijk voor dit meisje van adel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:41 schreef Zana het volgende:
heeft ze de korting wel gekregen, ik kon het niet goed volgen...en ik kom niet bij de groenteboer, koop mijn groenten vaak bij de Lidlof op de markt (kort voor sluitingstijd willen ze soms ook nog goedkoop van hun spul af)
Wie was van adel dan? Die rare?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee geen enkele korting. Ze probeerde van 6.25 nog 6 rond te maken maar de groenteboer was onverbiddelijk voor dit meisje van adel.
Dat snap ik ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef Zana het volgende:
waarom serveerde ze die risotto dan, als ze wist dat die nog niet goed was, laat het dan even nog een tijdje garen
Ja en waarom op DAT moment een ander merk proberen dan je gewend bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef Zana het volgende:
waarom serveerde ze die risotto dan, als ze wist dat die nog niet goed was, laat het dan even nog een tijdje garen
Beetje dom dat haar planning niet klopte en dat irritant hoge zenuwachtige gegiechel tussendoor, vreselijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef Zana het volgende:
wat een rommeltje was het vandaag, en schlecht knip- en plakwerk ook, eerst stond de kan met juice de orange bij het raam, twee seconden later haalde ze de kan pas uit de koelkast, en soms was het buiten al donker en drie telen later bij de volgende cut was het wel nog licht....volgens mij worden wij goed bedonderd![]()
bovendien, ik kan mij echt niet voorstellen dat de gasten 2 uur op het hoofdgerecht moesten wachten, gezien de menukeuze kan dat haast niet zoooo lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |