Leer het nu eens.quote:
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik iets reserveer,en dat het rustig nog een week na uitkomst van het artikel pas geleverd wordquote:
Open er een topic overquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Sowieso.
Fixed.
Klacht: Mensen die na hun 10e nog steeds niet weten hoe je sowieso schrijft.
maar je krijgt t wel dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik iets reserveer,en dat het rustig nog een week na uitkomst van het artikel pas geleverd word
(En toch blijf ik er bestellen,luiheid is kut)
Ja,maar niet op de afgesproken datumquote:
Staat dat in de voorwaardes van Bol.com?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
activatiemailtjes behoor je binnen de minuut te hebben!
Kom op, overal waar ik me ooit geregistreerd heb (en dat zijn behoorlijk veel dingen) stuurde de activatiemail binnen 1 minuut, dus dan lijkt me een half uur ietwat lang jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat dat in de voorwaardes van Bol.com?
misschien moet je niet reserveren bij Bol en gewoon naar de winkel gaan,zo zwaar is dat toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja,maar niet op de afgesproken datum
Met als resultaat dat ik een week langer elke dag vol spanning thuiskom en teleurgesteld word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |