ik wil ook!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een FOK-gaat-naar-LowLands volgend jaar
Op Pinkpop zeiden ze dat ze zo slecht klonk omdat ze zo laat was. Op Lowlands was ze op tijd en klonk ze precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zo, wat was dat slecht zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Pinkpop zeiden ze dat ze zo slecht klonk omdat ze zo laat was. Op Lowlands was ze op tijd en klonk ze precies hetzelfde.
Wat Sersjee eigenlijk al zegt, maar dat was toen al een behoorlijk dramatisch optreden. Jammer dat het dan deze keer dan ook weer slecht was. Toch wel grappig dat je met slecht zingen (live) toch al meer dan 350x op 3FM te horen bent geweest en meerdere weken op nummer 1 hebt gestaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Pinkpop zeiden ze dat ze zo slecht klonk omdat ze zo laat was. Op Lowlands was ze op tijd en klonk ze precies hetzelfde.
Je zou ze te vreten moeten geven, de types die live klote zijn, maar wel bakken met platen verkopen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat Sersjee eigenlijk al zegt, maar dat was toen al een behoorlijk dramatisch optreden. Jammer dat het dan deze keer dan ook weer slecht was. Toch wel grappig dat je met slecht zingen (live) toch al meer dan 350x op 3FM te horen bent geweest en meerdere weken op nummer 1 hebt gestaan.
Op Youtbe staat er een leuk filmpje overquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat Sersjee eigenlijk al zegt, maar dat was toen al een behoorlijk dramatisch optreden. Jammer dat het dan deze keer dan ook weer slecht was. Toch wel grappig dat je met slecht zingen (live) toch al meer dan 350x op 3FM te horen bent geweest en meerdere weken op nummer 1 hebt gestaan.
Het zijn ook nog eens heel aardige gastenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zanger vind ik echt goed![]()
Heb mijn mp3 speler al een tijdje vol gepropt met een hoop muziek en de meeste nummers ben ik zat maar Hit Me TV blijf ik toch wel bijzonder goed vinden. Er zit echt een boel energie in hun muziek. Kicken gewoon.![]()
Na-kateren van LowLands?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Haa muizel!
Hoop dat je hoofd snel beter voelt...
Ennuh, heb geen badeendjes mee kunnen regelen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Haa muizel!
Hoop dat je hoofd snel beter voelt...
Ennuh, heb geen badeendjes mee kunnen regelen
Rian en Hilde (ken je wel toch?) zijn ook geweest en hebben hun best gedaan, maar ook helaas...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh een kennis van me zou gaan maar hij stond heemaal achteraan en kon geen 1 bad-eend voor me vangen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Rian en Hilde (ken je wel toch?) zijn ook geweest en hebben hun best gedaan, maar ook helaas...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!!
Maar nu ga ik ff eten en Cold Case kijken!
Tot uh... donderdag pas weer ofzo!
xxxxxxxxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |