Ja klopt dat was ook een email van haar, Tjialda was de naam van haar paard zei ze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Gibeon het volgende:
Ik kwam uit op tjialda_love@hotmail.com via dat ponyforum

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:30 schreef Daniane het volgende:
Naar 't idee van Aarsappel (&Tabloid gedeeltelijk)
[ afbeelding ]
de neus is van Onurrrrrrr.

Wat zei ik nou...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:30 schreef Daniane het volgende:
Naar 't idee van Aarsappel (&Tabloid gedeeltelijk)
[ afbeelding ]
de neus is van Onurrrrrrr.

Sorrrryyy.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat zei ik nou...![]()
Laat dat photoshoppen nou maar aan mij over:
[ afbeelding ]
Tevens wil ik nog even mijn rarretje onder de aandacht brengen:
http://rapidshare.com/files/137807101/superXmacho.rar
Ook wil ik even aan onze geliefde superXmacho vragen hoe dat nou ook alweer zat met dat briefje, daar zou mijn naam toch op komen?![]()
En ook nog even over dat uitbetalen in natura, ik dacht zo per photoshop zo'n 3 kwartier, lijkt dat je redelijk?

Snap dat gedeelte van uitbetalen niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat zei ik nou...![]()
Laat dat photoshoppen nou maar aan mij over:
[ afbeelding ]
Tevens wil ik nog even mijn rarretje onder de aandacht brengen:
http://rapidshare.com/files/137807101/superXmacho.rar
Ook wil ik even aan onze geliefde superXmacho vragen hoe dat nou ook alweer zat met dat briefje, daar zou mijn naam toch op komen?![]()
En ook nog even over dat uitbetalen in natura, ik dacht zo per photoshop zo'n 3 kwartier, lijkt dat je redelijk?

Tip voor jou; speel wat met de levelsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorrrryyy.die van jou is wel heel mooi gelukt.
Dus dat gedeelte van dat briefje snapte je wel?, zoja wat is daar je antwoord op?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snap dat gedeelte van uitbetalen niet.

moet je daar voor terug zoeken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tip voor jou; speel wat met de levels(crtl + l en crtl +m)
[..]
Dus dat gedeelte van dat briefje snapte je wel?, zoja wat is daar je antwoord op?
Over uitbetalen reageer ik zo wel, even topic terug zoeken.

Hmm dacht het even snel te vinden, maar maar dat is niet gelukt met die kankerzoekfunctie op fokquote:

Thankyou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tip voor jou; speel wat met de levels(crtl + l en crtl +m)
[..]
Dus dat gedeelte van dat briefje snapte je wel?, zoja wat is daar je antwoord op?
Over uitbetalen reageer ik zo wel, even topic terug zoeken.

Doos je weet toch wel wat natura is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snap dat gedeelte van uitbetalen niet.

Ik iig al nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:15 schreef Red_Cat het volgende:Meisje je bent te onzeker.. Ik wed dat minstens 6000 mannen een moord voor je zouden doen. Dus hou op met dat fakking onzekere gedoe en laat jezelf zien!

ja maar dat kan je in zo veel manieren in natura..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Doos je weet toch wel wat natura is?

Moet jij niet naar school?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja maar dat kan je in zo veel manieren in natura..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |