Jij naar mijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha sal ik ff kijken of onze italiaanse vriend wel zo knap is?
Hee Pizzakoppo wil je je hyves via Pm sturen??
Vertel mij eens intellectueel van me, hoe jij wilt gaan checken dat de hyves die ik stuur weldegelijk van mij is of niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha sal ik ff kijken of onze italiaanse vriend wel zo knap is?
Hee Pizzakoppo wil je je hyves via Pm sturen??
door dat je me toevoegt als vriendquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel mij eens intellectueel van me, hoe jij wilt gaan checken dat de hyves die ik stuur weldegelijk van mij is of niet.
Geef even je Hyves ik zal je meteen toevoegen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
door dat je me toevoegt als vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. zo je al aan een foto hebt kunnen zien, ben geen kloonquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
ok is goed, maar ik heb een paar bezwaren hierop tegen.
1. Als jij een kloon bent ben ik genaaid want dan heb jij veel persoonlijke info van mij.
2. Hoe weet ik dat het bij jou blijft?
Voeg me dan toe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1. zo je al aan een foto hebt kunnen zien, ben geen kloon
2. ik ben te vertrouwen...
Staat ook veel info van mij op
God, wat ongelukkig weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:30 schreef Vamps het volgende:
Gaaast! Ik heb het weer moeten missen!!
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden.
OT: Zeer ongelukkig.
Brabants.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:35 schreef Vamps het volgende:
[..]
'ah gerem!'?![]()
Ik snap het even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |