benk ook vrij..quote:
Meestal ben je dan vrij he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
benk ook vrij..
morgen boeken ophalen zit alleen te twijfelen of ik wel ga,
ga ik niet dan bezorg ik hun extra werk want dan moeten ze maandag weer boeken voor me uit het magazijn halen.
Kijk ik ben stoer want ik haal ga m'n boeken niet ophalenquote:morgen boeken ophalen zit alleen te twijfelen of ik wel ga,
ga ik niet dan bezorg ik hun extra werk want dan moeten ze maandag weer boeken voor me uit het magazijn halen.
Bij mij worden ze altijd gebracht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
benk ook vrij..
morgen boeken ophalen zit alleen te twijfelen of ik wel ga,
Zeker de moeite waardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:26 schreef xalo het volgende:
Waarom heb ik nog helemaal niets meegekregen van dit topic?Straks maar eens bijlezen!
Jup hier hetzelfdequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij mij worden ze altijd gebracht.
Gast zeg dat danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:03 schreef Bolster het volgende:
[..]
Denk het ookPas als er nudepics komen van TS is het terugleeswaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk mislukt door kut kleuren en kwaliteit van foto, hierdoor moest ik neus, ogen etc appart over zetten waardoor ze nu niet meer op superXmacho lijkt
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gast zeg dat dan![]()
NSFW enzo:Wat een kin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk mislukt door kut kleuren en kwaliteit van foto, hierdoor moest ik neus, ogen etc appart over zetten waardoor ze nu niet meer op superXmacho lijkt
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij mij worden ze altijd gebracht.
Het verschil is nooit te merken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
Ja ik is der weer.,,
Ga vanaaf weer naar vrienden toe..
Wordt het laat ben ik er morgen wel weer.
Want ben ik nuchter .
Dan heb ik geen zin in dit onnozel geouwehoer.
Maar ben ik niet zo nuchter is het wel grappig.
Zo als jullie kunnen merken , gaat mijn spellings nivo dan ook gelijk omlaag.
Dit is echter hoger als ik wel nuchter ben.
Jammer voor jullie dat ik dan geen zin heb in onnozel geouwehoer.
Straal bezopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:17 schreef Daniane het volgende:
Haha je bent dus altijd zat als je op fok zit?
Puntkinnen, breezersletjes, dronken zijn, slechte spelling, vmbo-k enzo...quote:
maar goed, niet echt topicwaardig. Laten wij het zo doen: Deze mogen jullie nog volposten maar er komt geen deel 8.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Puntkinnen, breezersletjes, dronken zijn, slechte spelling, vmbo-k enzo...
Is er geen mogelijkheid om te onderhandelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef MASD het volgende:
[..]
maar goed, niet echt topicwaardig. Laten wij het zo doen: Deze mogen jullie nog volposten maar er komt geen deel 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |