Hoi , ik wil even kwijt dat je moeder niet lekker kan pijpen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef Skeletor het volgende:
Ja hoi, ik wil ook ff kwijt dat TS een loser is
ps. kijk je eigen spelling nog even na
Ik moest van haar zeggen dat ze geen ervaring heeft met lollystokjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:18 schreef fm07 het volgende:
[..]
Hoi , ik wil even kwijt dat je moeder niet lekker kan pijpen!
Doei
Met je Skeletor avatar en dan mij een loser durven noemenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef Skeletor het volgende:
Ja hoi, ik wil ook ff kwijt dat TS een loser is
ps. kijk je eigen spelling nog even na
aldus de loser met cartmanquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:21 schreef fm07 het volgende:
[..]
Met je Skeletor avatar en dan mij een loser durven noemen
Gelukkig heb je wel zelfkennisquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef Skeletor het volgende:
JOHHHHHHHHHHHHH ECHT???????![]()
Die past wel goed in mijn fobo!
Inderdaad anders gewoon muil houdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Nebo het volgende:
Gaat een beetje de verkeerde kant op hier, misschien kunnen we het gewoon ontopic houden. Laat de mensen die hun consoles laten ombouwen dat gewoon lekker zelf uitmaken en focus je op het probleem of anders nergens op.
Hij heeft ondertussen al een oplossing gevonden in Almere. Lijkt me dat dit topic dan al dichtkan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Nebo het volgende:
Gaat een beetje de verkeerde kant op hier, misschien kunnen we het gewoon ontopic houden. Laat de mensen die hun consoles laten ombouwen dat gewoon lekker zelf uitmaken en focus je op het probleem of anders nergens op.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:21 schreef Skeletor het volgende:
Ik moest van haar zeggen dat ze geen ervaring heeft met lollystokjes
Man lollystokjes , dat heeft niets met het formaat van mijn geslachtsdeel te maken maar alles met de afmetingen van haar doos zeg dat maar tegen drquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:21 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik moest van haar zeggen dat ze geen ervaring heeft met lollystokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |