Moet je wel zo'n gevormde case hebben en niet zo'n brute Gator koffer met extra vakjes en shit. Die passen niets eens dwars in een Renault Clio.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ik denk dat je het nét aan gaat redden. Mijn koffer is toch ook nog 1,10
Nee, ik bedoel... je hebt ook van die rechthoekige cases met een vak náást de gitaarbody. Dat scheelt je wel gelijk 15 cm aan lengte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef brother52 het volgende:
Qua lengte scheelt dat niet zo heel erg veel volgens mij. Hooguit 1à 2 cm.
Maar als je eerst je koffer een kwartslag draait, en dan pas denk vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel... je hebt ook van die rechthoekige cases met een vak náást de gitaarbody. Dat scheelt je wel gelijk 15 cm aan lengte.
Jij draait met de kaart als je aan het kaartlezen bent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar als je eerst je koffer een kwartslag draait, en dan pas denk vanohhh 15 cm erbij
dan is die juist breder
en dán maakt het niet meer uit
hé hé heéee
Zie paar posts boven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat voor pakketje?
Kon je snaren maar ruilen. Ik ga zo een .010 setje komen, want met die .013 snaren lukt het niet. Ja, die dikke wel, maar die drie dunne niet. En een gemixt setje lijkt me niet zo'n goed idee op een Floyd, he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
Daar moeten snel wat .011 snaren op (op zijn minst, misschien ook nog wel .012, ligt er nog aan voor welke band ik dit ga gebruiken.
Ik kan echt helemaal niks met die .009 set die er nu op zit...
Mijn meest gequote post hier op fok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wou het zelf ook al zeggen, maar hij was eerder...
Dat kan wel hoor, moet je alleen je brug goed op afstellen. Een .013 set heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk, ik speel al jaren uitsluitend op .011 en .012 .quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kon je snaren maar ruilen. Ik ga zo een .010 setje komen, want met die .013 snaren lukt het niet. Ja, die dikke wel, maar die drie dunne niet. En een gemixt setje lijkt me niet zo'n goed idee op een Floyd, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |