Grappig, laat maar weten of het werktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yamaha RGX A2
Een gitaar vermomd als Ipod.
schijnt nog best tegen te vallen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Psychologie... psychologie... dat is toch zo'n hobby cursus van de LOI?
Dat zal ik jullie niet aandoen, ik speel net een week gitaar.quote:
Dan speel je al beter als mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal ik jullie niet aandoen, ik speel net een week gitaar.
Nou vooruit, ik zal morgen wel wat opnemen.quote:
Musical Instrumentsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat een/de muzikantenvakbond in de VS afgedwongen heeft dat instrumenten mee kunnen in de cabine, maar of het wat kost ofzo...
Edit: kan er niks meer over googlen dus misschien was het bullshit..
Ook in de buurt van Nijmegen?!quote:
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met de band dean?
Nou, zijn beide juist toegespitst op de Friese taal en muziek, dus denk het nietquote:
En dan eventueel nog belasting en invoerrechten dus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aldus de site van NWA... morgen maar even bellen hoeveel het naar Europa kost...Maar volgens mij komt een gitaarkoffer nooit over de 45 inch (= 1m15)... dus misschien mag het als carry on mee
Joah, wat saaie nummers op de lange baan geschoven enzo, na de gigs nieuw spul schrijvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
dus je gaat er toch mee door?
toch weer iets kunnen vinden om je op gang te houden?
Precies! Altijd tegen je plafond aan spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Aresdreams het volgende:
cool
blijf ik ook mee bezig, houd het wel leuk
Ik sta dan meestal ook op mijn bureau te spelen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Precies! Altijd tegen je plafond aan spelen..
Muwoa ik denk dat je het nét aan gaat redden. Mijn koffer is toch ook nog 1,10quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Doodkapje het volgende:
Aldus de site van NWA... morgen maar even bellen hoeveel het naar Europa kost...Maar volgens mij komt een gitaarkoffer nooit over de 45 inch (= 1m15)... dus misschien mag het als carry on mee
Doe niet zo moeilijk en zaag er dan een stukje af manquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Cynic het volgende:
Mijn Washburn koffer gaat daar echt ruim overheen![]()
Moet ik maar nooit mee in het vliegtuig nemen dan...
En zo komen dromen toch nog uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zaag er dan een stukje af man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |